Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 04.02.2011 15:45 
2cvkimmo kirjoitti:
...jos sopiva piiiiiiitkä HY löytyisi,

Tällainenko?


   
 
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 04.02.2011 19:50 

Viestit: 511
Jätin sen Port saint Louis du Rhoneen telakalle jossa veneeni vietti pari vuotta. Taisivat jättää sen telakan huoltoautoksi jota ei tarvitse rekisteröidä (suljettu alue).


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 05.02.2011 17:49 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
cuisinier kirjoitti:
Tällainenko?


...en mää niitä muita satasen pommeja ajatellut kuljettaa.... :lol:

Ehkä jotain tähän suuntaan...


Liitteet:
fromages.jpg
fromages.jpg [ 39.75 KiB | Katsottu 3136 kertaa ]

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 05.02.2011 19:19 

Viestit: 1729
Paikkakunta: Nousiainen
Mitäs noissa reissuissa nyt ihmeellistä on... on tosiaankin nykyihmisen maailma tullut oudoksi, kun ihmetellään sitä että joku pärjää 20 v autolla :-D
Minäkin tyttöystävän kanssa (nykyään mun vaimo ;-) ) ajelin hänen vm. -72 B Kadettin kanssa kuukauden reissun Euroopassa ja vuosi oli 1990, eli pirssi oli 18 vuotias tuolloin.
Turusta laivalla Tukholmaan. Ruotsi-Tanska-Saksa-Hollanti-Belgia-Ranska-Sveitsi-Italia-Jugoslavia ja takas melkein samaa reittiä paitsi että ajettiin Italiasta suoraan Ranskaan. Ai niin ja käytiin Hollannissa kääntymässä kertaalleen ja palattiin pariksi tunniksi Belgiaan jotta saatini käytettyä vaihdetut valuutat :-D
Hyvin tuo 1.2 litranen kiidätti meitä koko reissun. Pikku helinää kuului loppumatkasta renkaan tienoilta, mikä sitten katosi ja kotona paljastui irronneeksi jarruliinaksi.
Joku päivä pitää tehdä reissu uudestaan. Ehkä jollain Citikan romulla :-D



Ai mää vai...
1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 05.02.2011 22:53 

Viestit: 312
Paikkakunta: Renko
Telakan huoltoautoksi - hieno homma - kyllä sitä moni ihmettelee ... onks tommosia oikeesti ollut?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 19.07.2011 13:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2202
Paikkakunta: Laukaa
Romulla Välimerelle porukka on selvinnyt maaliin. Yhdeksästä matkaan lähteneestä alle 500€:n autosta kahdeksan pääsi perille.
Espanjassa valmistettu Seatti ei halunnut palata valmistusmaahansa, vaan hyytyi välille. Molemmat Beksit sentään kestivät matkan :)

Yritin ostaa tänään toista noista bekseistä omia syksyn suunitelmia varten, mutta oli jo kuulemma mennyt paaliin, vaikka viimeinen myyntipäivä Nettiautossa oli tänään. Romuttamo oli maksanut siitä satasen :(
http://www.nettiauto.com/citroen/bx/4089751

Täällä matkakertomusta: http://valimerelle.blogspot.com/



Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 19.07.2011 18:12 

Viestit: 5869
Paikkakunta: Lahti
Kami kirjoitti:
Mitäs noissa reissuissa nyt ihmeellistä on... on tosiaankin nykyihmisen maailma tullut oudoksi, kun ihmetellään sitä että joku pärjää 20 v autolla :-D


Niin, työkaveri on kierrellyt -38 Ford V8 kuorma-autolla Eurooppaa ja -64 Ford F nelivedolla Laatokkaa :lol:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Romulla välimerelle
ViestiLähetetty: 20.07.2011 11:54 

Viestit: 261
Höh, kaikkea sitä.
Mä olen kiertänyt aikanaan Eurooppaa pohjoisesta etelään ja ristiin rastiin about 10 000 km -73 D-mallilla, jossa ei ollut etujousipalloissa ainakaan typpeä. Myöhemmin tehnyt saman -74 mallin DSuperilla, joka oli hyväkuntoinen silloin ja vielä parempi nyt. Toisella oli ajettu ehkä 300 000, toisella 160 000. Molemmat tulivat hyvässä kunnossa kotiin kuten kuljetettavansakin ja vain kerran tarvitsi kumpaakin korjata, toisesta lasinpyyhkimien johdotusta eristysnauhalla, toisesta piti laittaa takasin alamäessä irronnut kondensaattorin johto.

Citikatko muka epäluotettavia vanhana? Höpöhöpö ja citikanvihaaja-Ketoselle piiiiiitkät naurut.



Citroën GSpecial -77 "Africa", DSuper -74, DSuper -71/72, XM V6 24 V Pallas -99.
(Henry J -53 x 2, Chrysler Coupe -36, K-55 1955 (mp), Škoda Octavia vRS -24)
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 33 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: