Turre kirjoitti:
Tuli ostettua C 5 2,0 HDI, XM:n kaveriksi. Onko jollain tietoa, millaisia tyyppivikoja niissä on? Kyse on 2003 vuosimallista. Kaikki tuntuisi muutaman päivän perusteella toimivan.
Khöm... kokemuksen syvällä rintaäänellä. Kaikki kuuluu tietysti aikanaan mutta...
- Et sano onko Berline vai farkku mutta vanhemmissa farkuissa se avattava takalasi tuskin toimii (ei toimi mulla)
- keskuslukko-ongelmia (on ollut)
- tuulilasinpesinvilkkuyhdistelmässä ongelmia, esimerkiksi ajotietokoneen käyttökytkin lakkaa toimimasta. Alkuperäinen varaosa järkyttävän (yli 600 eur) kallis (kohta korjataan mulla)
- mystisiä sähköongelmia, eli ilmeisesti maadoitusten kanssa voi riittää askareltavaa (mulla ei ole ilmennyt)
- se joku siimapyörä sieltä jostain (uusittiin syksyllä)
- ulkolämpömittarin anturi hajoaa, jolloin myös automaatti-ilmastointi lämmityksineen menee sekaisin (tämäkin uusittiin itselläni)
- radio on perinteisesti aika surkea kuulumaan (allekirjoitan)
- ajovalopolttimia palaa ja ne on hankalia vaihtaa (tosin itsellä syynä oli hajonnut lampun kanta, joka lopulta mureni vaihdettaessa)
- lämppärin lämpötilansäätö saattaa lakata toimimasta, tyyliin toiselle puolella puhlataa kylmää, toiselle kuumaa. Kallis korjata (itsellä on toistaiseksi toiminut)
- itsellä uusittiin laturi about 315 tkm kohdalla ja sekään ei ollut halpa pieti
Joku toinen jatkakoot