Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Autoliiton turvapäällikkö: katastrofi tien päällä
ViestiLähetetty: 22.02.2011 10:08 

Viestit: 118
Paikkakunta: Tuusula, Nuppulinna
Igor kirjoitti:
Varmaan alkuperäinen tarkoitus on se että liikennevaloissa takana seisova tajuaa pistää sisäilmankierron päälle.


Pöh, käytin Picasson katsastuksessa. Savumittari antoi tulokseksi 0,0. On kuulemma tavan arvo hiukkaskiihdyttimelle ... eiku hiukkassuodattimella varustetulle autolle.

Niin ja ne Trans*itit. Edesmennyt 2.5 di (tms) 1995 vuosimallin fjoordi aloitti hehkuttamisen vasta jossain -5/-10 lukemissa. Vehje lähti käymään ihan milloin vaan ja missä vaan pakkasessa (noh, Etelä-Suomen muutaman talven takaisissa talvissa ei tainnut olla kunnon pakkasia).



'91 XM V6 A Berline / RP 5135 / Vert Triton (ERT)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Autoliiton turvapäällikkö: katastrofi tien päällä
ViestiLähetetty: 22.02.2011 10:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
T.mupez kirjoitti:
Niin ja ne Trans*itit. Edesmennyt 2.5 di (tms) 1995 vuosimallin fjoordi aloitti hehkuttamisen vasta jossain -5/-10 lukemissa. Vehje lähti käymään ihan milloin vaan ja missä vaan pakkasessa (noh, Etelä-Suomen muutaman talven takaisissa talvissa ei tainnut olla kunnon pakkasia).
Anoppilassa on vuoden tai pari vanhempi fix or repair daily tuolla 2.5 raksuttimella myöskin, eikä siinäkään ole käynnistymisvaikeuksia tainnut olla. Enemmänkin vaikeudet liittyvät etenemiseen. Samassa paikassa lumityökalustona oleva John Deere 2130 aiheutti erinäisiä määriä painokelvottomia sanoja käyttäjän suusta, kun viisas suunnittelija on laittanut siinä löpöputsarin moottorin jäähdytyspuhaltimen "tulilinjalle" tehokkaasti viilenemään. Onneksi tyhjästä säkistä saa hyvän ilmanohjaimen.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Autoliiton turvapäällikkö: katastrofi tien päällä
ViestiLähetetty: 22.02.2011 12:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Jou kyllä hiukkasviihdyttimellä varustetun pelin kuuluu nollat antaa päästömittauksessa koska vasta mm noin 80 000 km kumulatiivisen ajon jälkeen yhteenlaskettu hiukkasmäärä on karkeasti 50-80 gramman luokkaa kun taas diesel ilman suodatinta tuottaa samalla ajomatkalla 3 kiloa hiilijauhetta. Erohan on siis huima.
Uuden dieselin pakoputkeen kun käpälänsä työntää vaikka 10 000 km ajon jälkeen niin sormiin ei jää käytännössä yhtään mustaa.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Autoliiton turvapäällikkö: katastrofi tien päällä
ViestiLähetetty: 22.02.2011 15:57 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Ilmeisesti siksi joku hiljattain ihmetteli takapönttöjen sisuskalujen puhtautta, metallin kirkkautta. Voisi jossain "saastevinkuintiassa" tuollainen auto toimia ilmanputsarina....


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: