Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Toinen.olet Enskere oikeassa
ViestiLähetetty: 05.03.2011 21:04 

C5.nen Break Diesel kiinnostaa,mutta mutta mihis tuo hyvä Xantia diesel Breakki ei vielä paaliin eikä entisöintii kun on kunnossa.
On muuten,tummansininen,vm 1996,seuraava kats.03.-12,peruutustutka ,ajettu 320 tkm,hihnanvaihto 40tkm.n päässä,takal. tummennetut,pakuksi rek.vero 65e,vakuutua Pieksämäellä 70 bon. 115e ompa halpa,aina korjaan kun vika ilmenee,renkaat hyvät ,talvella ajetaan hyvillä Miseliinillä ,kesällä hienoilla aluvanteilla joissa 205x60x15 ja kulkee suorempaan kuin VR.n juna,palluka hyvät (sisäkalut määrää)vaihtanut olen kun tuntuu ogelmia,syksyllä asensin käyttämättömän Eberin tosin vanhempi malli toiminut hyvin olisko tankattu tänä talvena kolmesti ,kulutus ollut noin 10 litraa sataselle,tiellä Xantia menee 5.lla.
Jos kiinnostus heräsi ja jäi jotan kertomatta mikä kiinnostaa soita 0400641460 Tapsa ,en lyö kun en yletä,en vastaan jos en olen hereillä.
ps.tämä ei ole myyntiilmoitus.jos on virheitä korjataan 1.9 etk.oliko se.. :lol:

Poissa

Viestin otsikko: Re: Toinen.olet Enskere oikeassa
ViestiLähetetty: 05.03.2011 21:41 
Käyttäjän avatar

Tanpsa, olet väärässä. En mää rupee vaihtamaan tätä mun hyvää C5:sta sun Xanttuun. Vaikka olis kuinka hyvä. :o
Älä himoitse lähimmäisen omaisuutta 6-8:s käsky. ;)

Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa

ViestiLähetetty: 05.03.2011 21:51 

eskere kirjoitti:
Tanpsa, olet väärässä. En mää rupee vaihtamaan tätä mun hyvää C5:sta sun Xanttuun. Vaikka olis kuinka hyvä. :o
Älä himoitse lähimmäisen omaisuutta 6-8:s käsky. ;)

Käskyjä 1-10 rikkomatta ,onhan tuota Xantiaakin himoittu,himoitsen C5.sta diesel Break.. :lol:
sp.tiedän niitä on,mutta eurot ratkaisee,alelle 3.M.
Minä vaan.. :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 06.03.2011 15:40 

Kaksi 1+1 aviopari Tojota tyttöat kävi jo katsoimassa,"välirahasta riita"toijoitaata arvoton.. :lol:

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 4 viestiä ]