Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Palvelu
ViestiLähetetty: 28.03.2011 16:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Paljonkohan maksaa mersutakki, että sais parempaa palvelua marmoritiskillä?
Onneksi sinne ei oo paljon asiaa ollu, ja nyt vielä vähemmän. :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 28.03.2011 17:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 308
Neljälläkympillä sellaisen saa.
http://www.paitapaikka.fi/product_details.php?p=198

Eiku ostamaan!



2CV -65 "Poppaloora"
XM V6 -91 "Madame P"
Suzuki Savage LS650 -90 "Ieva"
Royal Enfield diesel -67 "Einari"
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 29.03.2011 19:11 

Viestit: 400
sahtivaari kirjoitti:
Paljonkohan maksaa mersutakki, että sais parempaa palvelua marmoritiskillä?
Onneksi sinne ei oo paljon asiaa ollu, ja nyt vielä vähemmän. :roll:


Ei taida pelkkä takki auttaa, pitää hankkia Mersu niin tulee varaosamyyjät tutuiksi :lol: :lol:

Scrat


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 29.03.2011 23:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Siltä se muuten näytti. ;)
Minä olin ainoa Sitikkakuski tiskillä ja minäkin vain hukannut avaimet. :lol: :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 30.03.2011 02:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2155
Paikkakunta: Kerava
Toisaalta, kun menee vehon takki päällä tiskille ja lyö mersun "avaimen" tiskiin ja sanoo "kuule, tarttisin -80luvun bexiin sitäsuntätä". Niin ei se palvelua paranna. Tosin käyn vain koivuhaassa ja siellä kyllä palvelu pelaa harrastajalle :) Yleensä vielä soittelen asiat ensin, niin ei tarvitse turhaan tiskillä ihmetellä(on meinaan osien hinnat harrasteisiin noussut ihan tusti! :roll: ).


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 30.03.2011 07:12 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Vanha vitsi, tai ei se ole vitsi, siitä, että marmoritiskin automyyntiosastolle ei kannata mennä, jos perstaskusta, tai repusta ei pullota tonnin seteleitä. Ja jos on nainen, seteleitä pitäisi ehkä näkyä enemmän. Naisasiakas näyttäisi olevan muutenkin tuntematon käsite. Siksi eräs naishenkilö on nyt viimeksi putiikissa käynnin jälkeen jo kolmannenkin uuden auton ostanut muualta.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 30.03.2011 07:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3465
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Esa66 kirjoitti:
Tosin käyn vain koivuhaassa ja siellä kyllä palvelu pelaa harrastajalle :)


Ääni tälle!



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 30.03.2011 10:05 

Viestit: 2525
Paikkakunta: Pieksämäki
sahtivaari kirjoitti:
Paljonkohan maksaa mersutakki, että sais parempaa palvelua marmoritiskillä?
Onneksi sinne ei oo paljon asiaa ollu, ja nyt vielä vähemmän. :roll:

Laita pussihousut,kiiltävät jatsarit ja koppalakki -60 luvulta.. :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 30.03.2011 17:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Ei mannet enää Mersuilla aja. :roll:
Jaappanin säteilyautoja niillä näkyy enimmäkseen olevan. :?
Toki paljon on Volvoja. 8-)
Ei hullumpi vaihtoehto kaikista kolmesta. :|


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 30.03.2011 19:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Kyllä meilläpäin vaan oli tuossa päiväsilteen varsin loistavaa palvelua sillä ns. Marmoritiskillä, kun kyselin jotta löytyskö Xm:ään raidetangon sisäpään niveltä. Kun vaihtoehtoja olisi neljää erilaista, joista DiRaVittomuus jättää het pari pois...

Ilmeisesti halusi hyllyjä tyhjentää kun teki niin hyvän tarjouksen että piti molemmat vaihtoehdot lunastaa..? :roll:

Muutenkin juteltiin kaikenlaista kivaa, ja avoimesti kiinnostuneena kyseli Xm:stä, sekä ihmetteli kun noita ei ihan montaa taida näillä seuduilla liikkua. Ajomäärästäkin totesi että "on tuossa pyörä ehtinyt muutaman kierroksen pyörähtää"...

Eikä tarvinnu vuoroa odotella, kuten sinne viereiselle tiskille, eli Mersu -osastolle olis pitäny tehdä... :lol:



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 30.03.2011 19:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
on myös omakohtaisia kokemuksia sekä hyvästä ,että huonosta toiminnasta, mutta oli kiva päästä kuittaamaan se huono. sattui sama tyyppi istumaan varaosatiskin takana ja ilmoitin ykskantaan että tarviin tommosen kalikan RP numerolle XXXX . tyyppi tietenkin kysyi merkkiä ja mallia , niin ilmoitin että siinä on sulle tunniste ja kaiva sen mukaan se mitä haen.
seuraavalla kerralla yritti livistää kun näki ,mutta myöhemmin taso parani huomattavasti senkin tyypin kanssa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 08:25 

Viestit: 693
Oikean varaosan löytymiseen ei tosiaankaan pelkkä RP numero riitä. Kyllä lähdetään liikkeelle VIN- tai VIS-numerosta, tai ellei niitä ole rekisterinumero. Voi hyvät veljet turha sitä varaosamyyjää on tylyttää, jos ette osaa itse ottaa edes rekisteriotetta mukaan varaosatiskille. Varsinkaan monimerkkitaloissa ei asiat enää olekkaan niin yksinkertaisia. Mitään ajatuksenlukijoita he eivät ole , eikä niitä kristallipallojakaan ole jaossa , mistä asiat voisi ennustaa :x


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 10:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
jaakkovaakko kirjoitti:
Oikean varaosan löytymiseen ei tosiaankaan pelkkä RP numero riitä. Kyllä lähdetään liikkeelle VIN- tai VIS-numerosta, tai ellei niitä ole rekisterinumero. Voi hyvät veljet turha sitä varaosamyyjää on tylyttää, jos ette osaa itse ottaa edes rekisteriotetta mukaan varaosatiskille. Varsinkaan monimerkkitaloissa ei asiat enää olekkaan niin yksinkertaisia. Mitään ajatuksenlukijoita he eivät ole , eikä niitä kristallipallojakaan ole jaossa , mistä asiat voisi ennustaa :x

Tampereen Vehossa yrittivät tiedustella ekana rekisterinumeroa, mutta kyllä niille RP-numerotkin kelpas.

Samaisessa paikassa on mersun ja sitikan varaosatiskit vierekkäin, mutta mersun pöytä on 10-15cm korkeampi, ja varustettu kyltillä "älä nojaa pöytään" :lol:




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 10:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3152
Paikkakunta: Korpilahti

Profiili WWW
Miulla oli mukana rekisteriotetta myöten tarinat, sekä se RP-nummero kaiveltuna ovipalkista, mutta silti meni arvuutteluks...

Kiva tuo "siirtymäkauden" yksilö... :lol:

Osasivat kyllä jo aiemmin siellä tiskillä hauskuuttaa kysymällä että "tiijätkö mitä tällä on kuskattu uutena?", johon oli pakko leukailla että "tiijän, ja seuraavaks on kuskattu eläviä asiakkaita"... Tuli hilijasta hetkeks...



Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2
Series -LantikanPätkä
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 13:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
tuo minulle sattunut tapahtuma oli 1990 luvun lopulla , ja kyllä tuo RP yksilöi vehkeen ihan omaksi yksilökseen. ei tarvii vinnejä eikä otteita.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 17:11 

Viestit: 693
Citikan korjaamolla olen ollut erinäisillä titteleillä jälkimarkkinointipuolella vuodesta 1986 ( en tosin enää), jolloin useat teistä on olleet vasta pilkkeenä isin silmäkulmassa.Varaosia myin koko "urani", joten ehkä meikäläisellä on eksaktimpaa tietoa. RP- numero yksilöi kyllä auton valmistusajankohdan vaan ei itse automallia.

Igor kirjoitti:
Tampereen Vehossa yrittivät tiedustella ekana rekisterinumeroa, mutta kyllä niille RP-numerotkin kelpas.

Tässäkin tapauksessa metsästettiin varmasti RP-numeroa, eli auton valmistusajankohtaa.Auto varmaankin oli muuten yksilöity.
Hauskimpia tapauksia oli kun autosta löytyi kaksi RP-numeroa "taitekohdan" molemmilta puolilta :shock:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 17:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Eipähän tuon rekisterinumeron perusteella saanut oikeanmittaista hydeputkea. :roll:
Muita numeroita ei kyselty. :o
Ei liene asiakkaan vika ainakaan. :cry:
Suomiauto ja ensimmäinen omistaja. :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 17:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Missäs ne vinnit ja vissit löytyy, että ehkä saisi oikeat osat. ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 19:14 

Viestit: 693
Kyllä se vika löytyy sieltä tiskin takaa jos ei oikeita osia saa.
VIN=koko valmistenumero
VIS=8 viimeistä numeroa
;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 19:52 

Viestit: 983
Paikkakunta: Vihti

Profiili WWW
jaakkovaakko kirjoitti:
Citikan korjaamolla olen ollut erinäisillä titteleillä jälkimarkkinointipuolella vuodesta 1986 ( en tosin enää), jolloin useat teistä on olleet vasta pilkkeenä isin silmäkulmassa.Varaosia myin koko "urani", joten ehkä meikäläisellä on eksaktimpaa tietoa. RP- numero yksilöi kyllä auton valmistusajankohdan vaan ei itse automallia.

Igor kirjoitti:
Tampereen Vehossa yrittivät tiedustella ekana rekisterinumeroa, mutta kyllä niille RP-numerotkin kelpas.

Tässäkin tapauksessa metsästettiin varmasti RP-numeroa, eli auton valmistusajankohtaa.Auto varmaankin oli muuten yksilöity.
Hauskimpia tapauksia oli kun autosta löytyi kaksi RP-numeroa "taitekohdan" molemmilta puolilta :shock:


Tähän on pakko yhtyä. En minäkään sen yhdeksän vuoden aikana jona myin sitikan osia kyllä oppinut pelkästä RP-numerosta päättelemään että mikä malli on kysessä, mutta se kait oli sitten mun ammattitaidottomuutta. Niin tai pystyihän siitä päättelemään että mikä se mahdollisesti oli, kun näki päivämäärän ja päätteli mitkä automallit oli silloin olleet tuotannossa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 20:10 

Viestit: 2699
Kyllä tuon RP-numeron tarjoaminen auton yksilöintiin täytyy kokeltakin olla ihan lipsahdus, vai kureillaanko hän mokoman heitti? Ihan varmaan hänkin tietää mitä RP-numero kertoo. Mitä lie miettinyt mies, lomalainen, kun tuollaisen jutun julki toi.



Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 20:18 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
No kuitenkin, jos minä annan rekisteriotteen, kuten viimeksi, niin on se ihmeellistä jos vastuu on minulla. :o
Kertokaa ihmeessä ammattivaraosamyyjät, mitä vielä pitää tehdä. :roll:
Mistä ne salaiset koodit löytyy?
Tarvikekaupastakin saa varaosia pelkällä rekisterinumerolla.
Esimerkiksi Motonetistä sain sellaisen varaosan, jota marmoritiski ei pystynyt/halunnut toimittaa. :roll:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 20:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
Mikset vaari kysynyt meiltä- meillä on tiski vain melamiinia.. ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 31.03.2011 20:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 941
Paikkakunta: vihti
Niin olis taas pitänyt, mutta kun me asutaan niin "syrjässä".
Täytyy taas kesällä poiketa katsomaan oikeata palvelua. :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Palvelu
ViestiLähetetty: 01.04.2011 00:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
sahtivaari kirjoitti:
Niin olis taas pitänyt, mutta kun me asutaan niin "syrjässä".
Täytyy taas kesällä poiketa katsomaan oikeata palvelua. :)

Postikin kulkee ;)


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: