Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 2/3 [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 10:57 

Viestit: 298
Meillä tytötkin osallistuu skootteriensa korjailuihin, ainakin pienempiin. Mun mielestä mopon
nimenomainen tarkoitus on opettaa huoltamaan myös sitä tulevaa koslaa. Ei kai me vanhemmat
koko ikäämme voi vain lapsille uusia menopelejä ostaa kun vähän jostain on rikki tai muuten malli ei miellytä.
Toki isän varmaan syytä olla mukana teknisenä neuvonantajana ainakin alkuun.



ID 1,9 -62, HY 1,9B -69, CX-2000 -78, AK 400 -75, 2xBX 16v -88 ja 16TRS -88, XM V6 24V -99, B11 -54, C5 2.0 -05, Ami 8 Break -74, 2cv -55 (työn alla), Dyane -73 , 2cv6 -76, Gs Break -77, ID 1,9 -65, Ami6 -62, Cx 2.0 - 86, Visa Gti -85, XM TD Break -92.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 11:15 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Itsellä kun on mopoilun alottamisesta kohtalaisen vähän aikaa (ehkä noin 15 vuotta), niin voisi kokemuksia hommasta kertoilla myös. Sedän vanha Tunturi City oli seisonut jo vuosikausia käyttöä vaille katoksen nurkassa, joten sillä tuli otettua ensituntumaa mopoiluun, ikää oli ehkä 12 vuoden tienoilla. Pientä laitteluahan siinä oli ja tuli sitten alettua hommaa opetella. Vaan vähän paremmalle pelille ilmeni tarvetta, joten ei muuta kuin kesätöistä (jotka kylläkin olivat ympärivuotisia) säästämään ja myöhemmin tulikin hankittua isolla rahalla (1500 mk muistaakseni) käytetty Tunturi Tiger Aqua. Sitä ja kavereiden mopoja remppaillessa alkoivat korjailuhommat tulla tutummiksi. Isäukko oli tarvittaessa neuvomassa ja isovelikin usein. Veljen kanssa laiteltiinkin mopo oikein edustavaan kuntoon, mutta alkoi tuntua liian edustavalta meikäläiselle, joten myin suosiolla pois ja pyöräilin jonkun aikaa, ennen kuin sopivia pappa-tunturiaihioita löytyi rakenneltavaksi taas. Tuollai homma toimi ainakin näppärästi miun mielestä. :)



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 12:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Igor kirjoitti:
Ostat pojalle jonkun vanhan mopon sekä setin työkaluja, ja kunnostatte yhdessä? Poika oppii siinä samalla pitämään laitetta kunnossa.

On toiminut serkkulikan mopoikäisen pojan kohdalla jopa niin hyvin, että eka mopo meni hyvällä voitolla myyntiin, ja nyt on jo toinen kunnostettu :)


Asuu vaan yli 400km päässä, hankaloittaa tuota yhdessä ropaamista. Mutta käytetyn saa hankkia.



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 12:31 
Käyttäjän avatar

Viestit: 755
Paikkakunta: Nurmijärvi
Putkimies22 kirjoitti:
Olenko Mullqvist...


Olet, muttei se mitenkään liity mopoasiaan :mrgreen:

Mopoautohan se pitää alla olla, jos harrastuksiin pitää kamoja roudata. On muuten huoleton peli, verrattuna kaikenmaailman 2-pyöräpäristimiin...



Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 12:36 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
dieselflosse kirjoitti:
Mopoautohan se pitää alla olla, jos harrastuksiin pitää kamoja roudata. On muuten huoleton peli, verrattuna kaikenmaailman 2-pyöräpäristimiin...
Jääkiekko (sitähän tuo lätkä kai tarkoitti, en ole noihin lajeihin perehtynyt) on siitä näppärä laji harrastamisen kannalta, että varsinaiset lajiharjoitukset lienevät yleensä samassa paikassa (se tietty kaukalo), jolloin tavaroita voi pyykkiin meneviä vaihtovaatteita lukuunottamatta säilyttää kätevästi siellä harjoituspaikalla. Helpompaa tavaroiden kuljetuksen kannalta siis kuin vaihtelevissa paikoissa treenattavat lajit, eli onnistunee polkupyörällä tai mopolla ihan näppärästi?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 12:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
laakeri kirjoitti:
dieselflosse kirjoitti:
Mopoautohan se pitää alla olla, jos harrastuksiin pitää kamoja roudata. On muuten huoleton peli, verrattuna kaikenmaailman 2-pyöräpäristimiin...
Jääkiekko (sitähän tuo lätkä kai tarkoitti, en ole noihin lajeihin perehtynyt) on siitä näppärä laji harrastamisen kannalta, että varsinaiset lajiharjoitukset lienevät yleensä samassa paikassa (se tietty kaukalo), jolloin tavaroita voi pyykkiin meneviä vaihtovaatteita lukuunottamatta säilyttää kätevästi siellä harjoituspaikalla. Helpompaa siis kuin vaihtelevissa paikoissa treenattavat lajit.


Juuri näin :) Sitä lätkäkassia ei kyllä mopoautoonkaan saisi mahtumaan, on sen verran iso möhkö :D



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 12:50 

Viestit: 2525
Paikkakunta: Pieksämäki
Pitäähän poijalla mopo olla,osta ensin työkalut,kuukauden päästä kypärä,sitten vasta se mopo.. :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 12:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Tapsa 550 kirjoitti:
Pitäähän poijalla mopo olla,osta ensin työkalut,kuukauden päästä kypärä,sitten vasta se mopo.. :lol:
Tuo kypärän osto onkin hyvä vinkki. Nuori ei välttämättä ymmärrä kunnollisen kypärän merkitystä. Valitettavan usein näkee niitä markettien halvimpia - suoraan sanottuna visiirillä, hihnalla ja pehmikekerroksella varustettuja ämpäreitä - käytettävän, useiden niistä ollessa vielä käyttäjälleen väärän kokoisia.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 13:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Ostin Espoo-mopoksi kipinättömän Suzuki TS-mopon. On nyt tuolla kellarissa. Taidanpa ehdottaa että sen saa viedä Vaasaan jos saa sen toimimaan. Koko kesä on aikaa kun täyttää vasta syksyllä. Äitinsä ei tykkää mutta itse olen juurikin oppinut että isoihin lahjoihin pitää olla omaakin panostusta!



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 13:30 

Viestit: 2525
Paikkakunta: Pieksämäki
Putkimies22 kirjoitti:
Ostin Espoo-mopoksi kipinättömän Suzuki TS-mopon. On nyt tuolla kellarissa. Taidanpa ehdottaa että sen saa viedä Vaasaan jos saa sen toimimaan. Koko kesä on aikaa kun täyttää vasta syksyllä. Äitinsä ei tykkää mutta itse olen juurikin oppinut että isoihin lahjoihin pitää olla omaakin panostusta!

Ota sylinteri ja mäntä pois,poika saa itse rakentaa moponsa (oikeaan kuutio luokkaan 50 cc.)... :lol:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 13:40 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Tapsa 550 kirjoitti:
Putkimies22 kirjoitti:
Ostin Espoo-mopoksi kipinättömän Suzuki TS-mopon.
Ota sylinteri ja mäntä pois,poika saa itse rakentaa moponsa (oikeaan kuutio luokkaan 50 cc.)... :lol:
Kipinättömyydessä voi olla vielä mopoikäiselle ihan riittävästi haastetta. Sähköisiä ilmiöitä kun voi olla hankalaa käsittää, ennen kuin koulussa on noita asioita opetettu. Yläasteen fysiikantunneillahan sähköstä kyllä jotain perusjuttuja käydään toki jossain vaiheessa, mutta on tyypillisesti tainnut olla vasta loppuvaiheilla.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 13:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
laakeri kirjoitti:
Tapsa 550 kirjoitti:
Putkimies22 kirjoitti:
Ostin Espoo-mopoksi kipinättömän Suzuki TS-mopon.
Ota sylinteri ja mäntä pois,poika saa itse rakentaa moponsa (oikeaan kuutio luokkaan 50 cc.)... :lol:
Kipinättömyydessä voi olla vielä mopoikäiselle ihan riittävästi haastetta. Sähköisiä ilmiöitä kun voi olla hankalaa käsittää, ennen kuin koulussa on noita asioita opetettu. Yläasteen fysiikantunneillahan sähköstä kyllä jotain perusjuttuja käydään toki jossain vaiheessa, mutta on tyypillisesti tainnut olla vasta loppuvaiheilla.


Ei se mullekkaan ihan heti (lue vieläkään) valjennut... :roll: Asian ymmärrystä voi kuitenkin hyvin opiskella näin etukäteen :)



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 14:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4695
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
tuo kipinättömyys onkin oikein haasteellista myöhemmin varsinkin kun siihen asti on rällätty huonosti vaimennetulla pakoputkella.
kipinän poistamiseen ei tarvita muuta kuin yksi nuppineula ja leikkurit. silti kaikki näyttää olevan kunnossa. eioo vaan kipunaa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 15:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 217
Paikkakunta: Lieksa
Minkä tähden se pitäisi vanhempien kokonaan maksaa se mopo? Mie en oikein ymmärrä tätä nykyaikaa. Kun itse olin nuori, niin kesätöihin sitä piti mennä ja itse hankkia tai ainakin osallistua hankintoihin.
Ja toisekseen, siskon pojalle ostettiin yli 3000 euron mopo uutena, ja eipä aikaakaan kun meni sitten jo autokouluun ja yritti myydä sitä pois että saisi auton. Siellä se taitaa edelleen tallissa kauppoja odotella. Maksaakohan oikeasti itsensä takaisin se mopohankinta?
Ostakaa käytettynä,ja jos vesseli ei itse innostu virittelemään ja säätelemään, voi varmasti kestää ilman suurempia remontteja sen vajaa kolme vuotta kun on jo autokouluun lähtö edessä.

Mie en muutenkaan ymmärrä tätä nykyajan meininkiä, että lapsille ostetaan kaikki playstationit, taulutelkkarit, kosketusnäyttöpuhelimet, uudet skootterit ja maksetaan puhelinlaskut ja autokoulut ilman että on tarvinnut edes kesätöitä hakea.

(Tämä kesätyöasia ei tietenkään koske sinun lastasi, vaan otinpahan asian esille samassa yhteydessä...)

Toivottavasti pääsette hankinnasta sopuun! ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 15:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
kokemjne kirjoitti:
kipinän poistamiseen ei tarvita muuta kuin yksi nuppineula ja leikkurit. silti kaikki näyttää olevan kunnossa. eioo vaan kipunaa.
Samalla keinollahan sai sotaväessä katkaistua viestiyhteyden "lakusta". :roll:



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 04.04.2011 18:05 

Viestit: 5866
Paikkakunta: Lahti
Sitten myös että millainen mopo, skootteri jos kelpaa niin moisia saa kohtuuhinnalla, hyvästä crossimoposta saa maksaa sikana ja toimivuus on kumminkin vähän mitä sattuu.

Käytetty Kymco vaikka tuostahttp://www.nettimoto.com/kymco/super/1099993 meillä on -07 Kymcon kevari, mittarissa yli 20tkm ja vehje toimii kuin junan vessa, vuoden omistuksen aikana vaihdettu 1 polttimo.

Nyt toi jätkä jo tosin hinkuu sun vanhaa Beksiä :mrgreen:



Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 05.04.2011 06:59 

Viestit: 327
Putkimies22 kirjoitti:
laakeri kirjoitti:
dieselflosse kirjoitti:
Mopoautohan se pitää alla olla, jos harrastuksiin pitää kamoja roudata. On muuten huoleton peli, verrattuna kaikenmaailman 2-pyöräpäristimiin...
Jääkiekko (sitähän tuo lätkä kai tarkoitti, en ole noihin lajeihin perehtynyt) on siitä näppärä laji harrastamisen kannalta, että varsinaiset lajiharjoitukset lienevät yleensä samassa paikassa (se tietty kaukalo), jolloin tavaroita voi pyykkiin meneviä vaihtovaatteita lukuunottamatta säilyttää kätevästi siellä harjoituspaikalla. Helpompaa siis kuin vaihtelevissa paikoissa treenattavat lajit.


Juuri näin :) Sitä lätkäkassia ei kyllä mopoautoonkaan saisi mahtumaan, on sen verran iso möhkö :D


Mopo-autot ovat kamalia laitteita muun liikenteen seassa. Ei ihme, että onnettomuustilastot ovat niillä kasvussa. Mopo-auto kulkee hiljaa mutta haukkaa leveyssuunnassa paljon tilaa. Pieni virhearviointi liikenteessä niin syntyy kauheaa jälkeä. Ehdottoman suuri virhe hyväksyä mokomat kulkineet liikenteeseen.



[*]Xantia turboD vm 97 485 000km R.I.M[*]
Xantia hdi vm 2000 243 000 km
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 05.04.2011 21:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 147
Paikkakunta: Lappeenranta
Käytetty räppänä vaan pojalle. Oppiipahan kädentaitoja joista on hyötyä aikuisenakin. Ite kun on romunsa joutunu ostamaan niin on jotain siinä matkan varrella oppinutkin ja säästänyt pitkän pennin. Kädettömiähän tässä ollaan vieläkin, mutta yritys on kova ja välillä aina onnistuukin!



C4 VTS -05 // 306 cabriolet 2.0 -97 // BX 16V -87 // 2CV -61 // 2CV -61
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 05.04.2011 23:17 

Viestit: 9
xantiano kirjoitti:
Mopo-autot ovat kamalia laitteita muun liikenteen seassa. Ei ihme, että onnettomuustilastot ovat niillä kasvussa. Mopo-auto kulkee hiljaa mutta haukkaa leveyssuunnassa paljon tilaa. Pieni virhearviointi liikenteessä niin syntyy kauheaa jälkeä. Ehdottoman suuri virhe hyväksyä mokomat kulkineet liikenteeseen.


Ei kai se ole kulkineen vika jos kuljettaja käy vastaamassa muutamaan kysymykseen oikein ja sitten pääsee palloilemaan tuonne isojen autojen joukkoon.
"oikealta tulevia pitää väistää" kertoi eräs mopoautoilija kun pöräytti tuttavan saabin kylkeen kolmion takaa.
sama kaveri sai mopon kylkeensä myös kun oli kääntymässä oikealle ja mopo yritti ilmeisesti sieltä puolen ohittaa vaikka siinä ei toista kaistaa ollutkaan.
Ja muutamille mopoautoilijoille ainakin parkkipaikan ulostulo väylä on yhtä kuin tasa-arvoinen risteys.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 06.04.2011 00:36 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Oletko kommunikoinut jälkipolven kanssa naamatusten ja kahden asiasta? Onko hänellä oikeasti hinkua? Jos oikeasti ei ole niin eikös asia ole loppuunkäpistelty? Muistan itse kun oli 14 niin en muuta ajatellut kuin mekaaniikan ruuvausta.... mutta, ei se ole kaikki eikä välttämättä puoletkaan tai edes neljäsosa. Mun kavereista 14-15 vuotiaana kukaan ei tajunnut ruuvauksesta yhtään mitään, eikä edes puolia siitä. Niistä tuli tohtoreita, Professoreita ja jotain helvetin kirurgeja, kaakelin maahatuojia ja edelleen ne eivät tajua ruuvauksesta yhtään mitään :lol:



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 06.04.2011 01:19 
Käyttäjän avatar

Viestit: 176
Paikkakunta: Helsinki / Käpylä
Minun ensimmäinen mopo maksoi 20 litraa mustikoita, ja vaikka kuinka yritin torihintojen mukaan laskettuna muuttaa mustikat markoiksi, hinta pysyi. Niinpä poimin (melkiein kaikki) mustikat itse, ja sain moponi. Olin silloin muistaakseni 13-vuotias. Soliferi ei ollut ihan täydellinen, siitä oli sylinterinkansi ja joitakin pikkuosia irroitettu, joten ennen ajelulle pääsyä piti suorittaa pieniä asennustoimenpiteitä. Näin jälkeenpäin ajateltuna, myyjällä oli melko hyvä psykologinen silmä: Hän varmisti että olen tosissani, ja myös sen että en pääse ihan heti metsäpolkuja raastamaan, vaan otan ensin hieman tuntumaa tekniikkaan. Myyjä oli erään entisen naisformulakuljettajan isä, ja itsekin entinen autourheilija. Ja ihan takuulla keskusteli faijan kanssa ennen kun suostui ylipäätään mopon minulle myymään :D



2CV AZU -64, 2CV4/6 -74, C4 -06, Royal Enfield Bullet
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 06.04.2011 01:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Loistava stoori Miki! 20 litraa mustikkaa on melko kallis hinta mutta loistava mittari sille onko tosissaan :D
Se naiskuski oli joku Pinomäki tms, eikö?



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 06.04.2011 08:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7818
Paikkakunta: Eurajoki

Profiili WWW
Cikatti kirjoitti:
Loistava stoori Miki! 20 litraa mustikkaa on melko kallis hinta mutta loistava mittari sille onko tosissaan :D
Se naiskuski oli joku Pinomäki tms, eikö?


Vai olisko ollut Pinola?



-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 06.04.2011 11:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 176
Paikkakunta: Helsinki / Käpylä
Ei se loppujen lopuksi ollut kovin paha hinta. Tiesin Kirkkonummelta paikan jossa mustikat on suuria, ja niitä on paljon. Tämä formulamimmi jonka isä siis mopon myi on Janina Österholm, nykyisn taitaa käyttää toista sukunimeä. Todella mukava perhe, ja isällä koko ajan pilke silmäkulmassa. Sai minut myös houkuteltua ajamaan pihanurmensa, viritetyllä puutarhatraktorilla :lol: .

Edit: Pääasiassa Janina ajoi kartingia, mutta pääsi kokeilemaan ja kisaamaankin "oikealla" formulalla jonka tyyppiä en valitettavasti muista.



2CV AZU -64, 2CV4/6 -74, C4 -06, Royal Enfield Bullet
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Olenko Mullqvist..
ViestiLähetetty: 06.04.2011 12:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
liikeri kirjoitti:
xantiano kirjoitti:
Mopo-autot ovat kamalia laitteita muun liikenteen seassa. Ei ihme, että onnettomuustilastot ovat niillä kasvussa. Mopo-auto kulkee hiljaa mutta haukkaa leveyssuunnassa paljon tilaa. Pieni virhearviointi liikenteessä niin syntyy kauheaa jälkeä. Ehdottoman suuri virhe hyväksyä mokomat kulkineet liikenteeseen.


Ei kai se ole kulkineen vika jos kuljettaja käy vastaamassa muutamaan kysymykseen oikein ja sitten pääsee palloilemaan tuonne isojen autojen joukkoon.
"oikealta tulevia pitää väistää" kertoi eräs mopoautoilija kun pöräytti tuttavan saabin kylkeen kolmion takaa.
sama kaveri sai mopon kylkeensä myös kun oli kääntymässä oikealle ja mopo yritti ilmeisesti sieltä puolen ohittaa vaikka siinä ei toista kaistaa ollutkaan.
Ja muutamille mopoautoilijoille ainakin parkkipaikan ulostulo väylä on yhtä kuin tasa-arvoinen risteys.

Ja ilmeisesti vilkun kytkeminen poistaa jarrut koko rakkineesta, sen verran kovaa ne niillä kinnereillä päästelee risteyksissä. Ei tartte Activallakaan jarrutella perässä ;)




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/3 [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: