Tekniikan maailman artikkeli on kirjoitettu melkoisella siirtomaaherra-tyylillä, vähän säälitellen kiinalaisten tapaa toimia.
"Melkein kaikkialla muualla maailmassa vanhat automallit jäävät pois tuotannosta, mutta Kiinassa (ja Intiassa) niitä tekohengitetään niin kauan kuin ostajia riittää."
- Kierrättäähän vaikka Seat, konsernin sisällä, vanhoja Audeja uudeksi malliksi, eikä edes muuttele noin radikaalisti kuin kiinalaiset ovat tehneet?
Lainaa:
Ranskalaisten vaikutus näkyy yhä voimakkaammin etenkin muoviosien parantuneena laatuna.
En tiedä kuulostaako muista yhtä pelottavalta, kun sanotaan että ranskalaisten paras osaaminen olisi muoviosien laadussa. (Jokos uusien sitikoiden rattien muovipinnoite on saatu kestämään kulutusta?)
No onhan tuo totta että usein vanhojen autojen kokoonpanolinjoja on uitettu kehitysmaihin. Mitenköhän on niiden kolariturvallisuus korin osalta, ei ole varmaan parasta/uusinta laatua, ellei sitä ole jotenkin muutettu.