Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Remmin vaihdon seurauksia?
ViestiLähetetty: 02.05.2011 21:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 332
Paikkakunta: Kalajoki
Voiko olla yhteyttä?

Remmin vaihdon jälkeen bensan kulutus lisääntynyt 2 l/100km ja kiihtyvyys huonontunut :(.



-------
Sitikka-kyytiä v:sta -58
nyt alla Xantia Activa TCT
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Remmin vaihdon seurauksia?
ViestiLähetetty: 02.05.2011 22:13 
Käyttäjän avatar

Viestit: 993
Paikkakunta: Seinäjoki

Profiili WWW
Voipi olla jako sivussa, niin minäkin sain kulkupuolen huonoksi Activassa :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Remmin vaihdon seurauksia?
ViestiLähetetty: 03.05.2011 00:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
Jep, moni tosi mestarikin saa jaon pieleen, toimii mutta on ikäviä oireita. Tuttu tunne tuolta harjoitteluajoilta. Ja vasta kun menee tarpeeksi pieleen niin alkaa kilistä jo startissa ja sitten maksaa jo enemmän.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Remmin vaihdon seurauksia?
ViestiLähetetty: 03.05.2011 08:52 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Siinä voi kampuran siiva olla väsähtänyt, juttua löytynee. Siivan ajoitusmerkki siirtynyt? Onko nokka-akselinratas/rattaat ollut löysättynä remmiä asennettaessa.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Remmin vaihdon seurauksia?
ViestiLähetetty: 03.05.2011 23:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 332
Paikkakunta: Kalajoki
Entäs alhaiset lämmöt? Näillä keleillä maantieajossa vesi 80 C ja öljyt 70 C.



-------
Sitikka-kyytiä v:sta -58
nyt alla Xantia Activa TCT
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Remmin vaihdon seurauksia?
ViestiLähetetty: 04.05.2011 12:44 

Viestit: 4467
Paikkakunta: Paimio
Lämmöt, ainakin se, mitä anturi ilmoittaa boxille. Vaihdoin äskettäin anturin, sen vihreän. Alkuperäisen vastusarvo poikkesi 10% uudesta, piti konetta "kylmempänä ja siten rikastusta päällä. Kuluttikin enemmän. Xantian lämpömittari tuskin näyttää juuri termostaatin määräämää. Termarin toiminnan summittainen pikatarkistus: Kylmä kone käyntiin, seurataan ylävesiletkun lämpötilaa ja lämpömittaria. Jos letku alkaa lämmetä vasta kun mittari on liki normaalilämpöä, niin ok.
Ps. Nyt vasta kulutus putosi heti "normaalilukemiin", runsas 7ltr, kun laitoin Brisk A23:t. Tosin niiden kärkivälit oli syytä tarkistaa 0,9:iin, vain puolet kärjistä oli mitoissaan, huomattavia heittoja! Edellisillä Eyguem RFC 42 LS2Z, oli ajettu n. 25tkm. (1.8 16V)


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 6 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: