Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Järkytyin
ViestiLähetetty: 09.04.2009 16:39 
Käyttäjän avatar

Putkimies22 kirjoitti:
C4_robotti kirjoitti:
Eikös hydraulikuskien repsikkana rautajousiautossa ollessaan kuulu jokaisen pikisauman tai routamontun kohdalla huutaa AUTS! Mitä tietysti sitten kuski ihmettelee. Johon perinteisesti kommentoidaan että "mikä toi oli, en ole omalla autolla huomannut jne."

Mites mä nyt tunnistinkin itseni tuosta... :D

Itsehän olen sen verran hyväkäytöksinen että harrastan tuota vain kännipäissäni taksien kyydissä. :D

Ja mitä noistakin reissuista muistan niin esim. farkku 406 tuntu kivireeltä, tosin se oli lievää VW Touraniin verrattuna. ;)

C5 HDi 240 Tourer
Poissa

ViestiLähetetty: 09.04.2009 17:42 
Käyttäjän avatar

r_a_n_u kirjoitti:
jonkinlainen kaupunkimaasturi, vai mikä lie.
Mutta se kyytikokemus. Mikä saa ihan vapaaehtoisesti ihmisen tuollaisella kivireellä liikkumaan.

Itsekin olen ollut kovasti rautajousiautoja vastaan mutta äsken ajoin sellaisella jossa on Kyyti. Ford Ranger lava-auto varustettuna auralla, kippaavalla lavalla ja hiekoittimella. Kyydissä jokunen sata kiloa sepeliä. Hienosti menee, ihan kuin BX pehmeillä palloilla. Ilmeisesti iskarit on (vielä) kunnossa kun ylimääräisiä heilahduksia ei kuitenkaan tule.

Nyt lippuja laskemaan.

Citroen e-C4, vm 2020.
Citroen DS5 Hybrid4, vm 2013.
Citroen 2CV "Justiina", vm 1980
Citroen Dyane "Hilma", vm 1975.
Poissa

ViestiLähetetty: 09.04.2009 18:18 
No järkytyin kyllä minäkin. Takana on ensimmäiset kokemukset hydejousituksesta, ensimmäinen LHM-vuotoni (beksin ei mun ...), ensimmäinen vihreä lammikko pihallamme jonka kuvasin totta kai. Niin paljon uutta ja niin paljon opittavaa. Nyt kerään rohkeutta lähteä sillä uudelleen liikenteeseen, seuraavaksi kai sitten menee joku putkista.... Onneksi pihassa on myös Luotettava Uskollinen Kaunis Mukava ZX, josta en luovu. Mutta ei minua kukaan ole koskaan täysipäisenä pitänytkään, joten tutustuminen mehumaijamaailmaan jatkuu tai oikeastaann vasta alkaa.

ViestiLähetetty: 10.04.2009 12:30 
Käyttäjän avatar

Lemon kirjoitti:
ensimmäinen vihreä lammikko pihallamme jonka kuvasin totta kai

Ai hitto, olis itekki pitäny ottaa ekasta (ja toistaiseksi ainoasta, kop-kop) reviirimerkistä kuva. :)

Itse aiheeseen liittyen... itse kommentoin tässä taannoin taksin takapenkiltä pomppivaa kyytiä. Kuski vaan hymähteli. Auto oli uudenkarhea Skoda Superb. Olisin kuvitellut tuommoisen "lippulaivan" vähän mukavammaksi, mutta häviää mielestäni mukavuudessa jopa Activalle.

- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2