Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/2 [ 44 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: poisto
ViestiLähetetty: 12.05.2011 21:38 
osaako joku poistaa tämän tunnuksen sitruunapatongista jos osaa niin kiitos saa poistaa itse en löytänyt miten poistaa.hyvää jatkoa Oikeille harrastajille!tv nuorju

Viestin otsikko: Re: poisto
ViestiLähetetty: 12.05.2011 22:05 
Käyttäjän avatar

Ei täällä varmasti kukaan pahalla muistele, kunhan pyydät käytöstäsi anteeksi, eli laita pipoa vähän löysemmälle ja tervetuloa taas huomenna selvin päin. :)

1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
Poissa

ViestiLähetetty: 12.05.2011 22:23 
Käyttäjän avatar

nuorju kirjoitti:
osaako joku poistaa tämän tunnuksen sitruunapatongista

Osaa, mutta enpä sitä vielä tee.

Tässä on nyt tunteella käsitelty herkkää asiaa ja vedetty turhaan johtopäätöksiä mutu-tuntumalla onko jokin kommentti kettuilua vai ei. Sarkasmia tihkuva huumori on taitolaji ja sitä käyttävä voi aiheuttaa pahaakin jälkeä, jos vastapuoli ei ole samalla pelikentällä.

Toisen aarre on toisen romu ja vanhat autot löytävät uuden omistajan jos hyvin natsaa, ennemmin tai myöhemmin. Joskus taas ei löydy ostajaa eli ottajaa ja jos tilaa ei ole aarteiden säilyttämiseen, voi aina pelata paalauskortin. Tämä voi herkistää paatuneenkin Citikka-henkilön tekemään ihmepelastustöitä tai sitten ei.

Vanhoista BeeÄksistä on jo kauan naureskeltu pullakahvien arvoisiksi aihioiksi ja varmaa on, että harraste-BX:n arvostus nousee kun niitä hyviä yksilöitä on rakastavissa käsissä enää kourallinen.

Ehdotan siis taas kerran tilanteen rauhoittamista ja palaamista arkeen iloisin mielin. Tai kuten hälytyskeskus nykyään kuulemma kommentoi "olkaa kiltisti". :D

2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa

ViestiLähetetty: 12.05.2011 22:32 
Käyttäjän avatar

nuorju kirjoitti:
osaako joku poistaa tämän tunnuksen sitruunapatongista jos osaa niin kiitos saa poistaa itse en löytänyt miten poistaa.hyvää jatkoa Oikeille harrastajille!tv nuorju

Pysy vaan mukana :) Ymmärsit väärin jonkun kommentin ei ole aina niin kovin helppoa ymmärtää kirjoitettua viestiä... vittuiluksi käsittää helposti ihan asiallisenkin viestin? Tää netti on vähän sellainen petollinen :evil:

Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2011 08:46 
2cvkimmo kirjoitti:
Osaa, mutta enpä sitä vielä tee.

Olen kirjoittanut yv:n, jossa pyydän poistamaan tunnukseni. Luonnos on tallennettuna, mutta edelleen lähettämättä, vaikka pari kertaa on olen ollut vähällä klikata "Lähetä"-painiketta. Ja kun jonain päivänä lähetän sen, odotan että tunnukseni suljetaan saman tien! En tarvitse minkäänlaista holhousta tai käyttäytymisohjeita keneltäkään, ja teen omat päätökseni itsenäisesti!

ViestiLähetetty: 13.05.2011 09:01 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Pikkasen täytyy nyt ihmetellä tätä paalauksesta ja osta osto keskustelusta herännyttä poistakaa mun tunnus- keskustelua ihan näin ääneen.
Luettuani tuon keskustelun niin ihmettelen suuresti mistä se vesimelooni tiensä löysi sinne nenään :o
Onhan selvä ,että täältä löytyy fanaattiset kannattajat mehujousille nimeä nyt mainitsematta ;)
Ja me jotka vaan tyydymme vähempään.
Se ,että jonkun kommentti suututtaa voi siihen vastata tai olla sitä huomaamatta. Minulla ei ole ikinä käynyt mielessä lähteä tuollaiselle poistakaa mun nick täältä linjalle. Olen ollut pois pitkänkin ajan kun kaikesta muusta syystä en ehtinyt harrastaa ja mielenkiinto oli muualla. Siltä olen sama heppu ja vuosien saatossa olen oppinut myös oppimaan tuon sarkasmin vaikka se ei olisikaan vahvin osaamiseni :D
Joten ehkä kaikkien pitäisi vähän "chillata" ja jos joku töksäyttää niin ei se elämää vakavampi asia voi olla :!:

Mukavaa kesää kaikille kanssa kärsijöille ;)
Juha

Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2011 09:08 

Niin...ainahan voi palata uudella nimimerkillä hämmentämään soppaa, kunhan on saanut liian tiukaksi kutistuneen pipan nyhdettyä pois päästään (tai kun se pipa kiristää vielä entistäkin enemmän). :twisted:

Sivustaseuraajille tällaisten ylitotisten reaktioiden lukeminen on parasta viihdettä.

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Sport 4WD 2020
Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2011 09:36 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Juu, ei herneitä kannata nettikirjoittelusta nenään vetää, mutta toisaalta kyllä voisi esimerkiksi sitäkin miettiä, mikä vaikutus keskustelun henkeen on kirjoittelulla, jonka sanojen pitkäaikaiskeskiarvoistettu frekvenssijärjestys on seuraavanlainen:

minä
minun
minua
minut
minussa
minusta
minuun
minulla
minulta
minulle
minuna
minuksi

Eri ihmisillä on erilainen ärsytyskynnys, ja toisaalta erilainen kyky havainnoida omaa törppöyttään, ja jos törppö sattuu herkkähipiäisen kanssa nokikkain, ei siitä yleensä hyvä seuraa. Paree olisi molempien tulla osansa verran vastaan.

Mitä pahempi paikka, sitä pitempi jenka.
http://mattila.puheenvuoro.uusisuomi.fi/
http://alstuttu.org/
Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2011 10:14 

Ehdotan,että mopokortti pakolliseksi... :lol:

Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2011 10:58 
Käyttäjän avatar

Tuota noin. Täällä keskustellaan nimimerkeillä. Se madaltaa kynnystä heittää viiltävämpää sarkasmia kuin jos oltaisiin kasvotusten, ymmärtääkseni. Tämä mittarivirhe kannattaa vähentää ylinopeudesta ennen penalteja itsen suhteen. Kyllä minä mahdun samalle hiekkalaatikolle vaikka joku on joskus lapiollisen niskaan kaatanut, ei se kuiteskaan niin kovin tosissaan ollut. Ovia paiskoen ei ainakaan kannata poistua. Jossain vaiheessa saattaisi olla hyödyllistää olla porukan jäsen, ja sitten harmittaa moinen päätös. Ja tuplatunnarin teko alkaa tuntumaan houkuttelevalta ajatukselta.

Rauhallista mieltä...

2CV -65 "Poppaloora"
XM V6 -91 "Madame P"
Suzuki Savage LS650 -90 "Ieva"
Royal Enfield diesel -67 "Einari"
Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2011 20:34 

Ihan oudolta vaikuttaa :?:
Onhan nimimerkki kuitenkin ollut asiallinen ja tehnyt hyviä kysymyksiä jotka ovat
saaneet keskustelua aikaikiseksi.
Koita kestää vinoilu, katsele niitä vaikka näin 8-)

Ari

Poissa

ViestiLähetetty: 13.05.2011 22:08 
Käyttäjän avatar

Terveisiä tien päältä. Joo,ei kannata ottaa hernettä nenään sarkastisista kommenteista,eikä ylipäätään ottaa liian henk.kohtaisesti asioita.
Täällä Munchenissa voisi tietty repiä pelihousut kun noi p***leen pemarit kulkee kiitettävästi baanalla mutta 8venttiilinen xantia ei jumankekka mitenkään,mutta ajellaan välillä rekkojen seassa jyrkemmissä ylämäissä :)

Black Van BX 1.9D -90 Megane 1.9dci -10
Poissa

ViestiLähetetty: 15.05.2011 20:59 
Käyttäjän avatar

"Täällä keskustellaan nimimerkeillä. Se madaltaa kynnystä heittää viiltävämpää sarkasmia kuin jos oltaisiin kasvotusten, ymmärtääkseni."

Ei pysty... :lol: Mä siis niin pystyn naamatusten kiroamaan sitruunat maan rakoon ettei ole tottakaan. Mutta, se on ihan eri asia kun on ilmeet ja eleet mukana, ei se näytä edes pahalta todellisessa tilanteessa.

Netti on vasta ihan oikeasti noin 20 vuotta vanha ja sen käyttökulttuuri oikeastaan paljon nuorempi joten se tulis ymmärtää myös kun ajatellaan näiden foorumien käyyttöä.

Ja tietty joo, kaikki ei tajua sarkasmia tai mikä se sana edes on. Citroään = sarkasmi. "Citroäään, jätti pientareelle, Citroään, pois sut jouduin hinaamaan, Citroäään, lapset oppii kiroomaan..."

Olikohan Turo´s Hevi, aisaa! eikun asiaa! :D

Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa

ViestiLähetetty: 15.05.2011 23:15 
Cikatti kirjoitti:
"Ja tietty joo, kaikki ei tajua sarkasmia tai mikä se sana edes on. Citroään = sarkasmi. "Citroäään, jätti pientareelle, Citroään, pois sut jouduin hinaamaan, Citroäään, lapset oppii kiroomaan..."

Olikohan Turo´s Hevi, aisaa! eikun asiaa! :D

Kyll se on asiaa tuo Turo´s Hevin biisi :lol: :lol: :lol: Hyvä loppuriimitys on aina paikallaan...
Citroäään, sinut viimein omistin, Citroäään, sitä vielä tiennyt en, että täysin köyhtynen...
Citroäään,sinut romikselle vien, sinne tunnen kyllä tien, Citroäään...

ViestiLähetetty: 15.05.2011 23:17 
Käyttäjän avatar

Älkää nyt jauhako paskaa täälllä kun Suomi on just 3-1 johdossa noita hemmetin ruattalaisia, svenska talande, mindre vetande, bättre folk!

Poissa

ViestiLähetetty: 15.05.2011 23:22 
lätkä on lälläritouhua :lol:
ja eikun moro, mee sääkin nukkumaan

ViestiLähetetty: 16.05.2011 00:40 
Käyttäjän avatar

Se on vaan jääkiekko ja formula ainoa rehellisen urheilun maailmanmestaruus ja se on taas voitettu.
Aina meillä ammutaan haulikolla kaksi piipullista, ja taas niin kävi.
Kova tiimi. :D

Poissa

ViestiLähetetty: 16.05.2011 07:46 
Käyttäjän avatar

Keitere kirjoitti:
Tuota noin. Täällä keskustellaan nimimerkeillä. Se madaltaa kynnystä heittää viiltävämpää sarkasmia kuin jos oltaisiin kasvotusten, ymmärtääkseni. Tämä mittarivirhe kannattaa vähentää ylinopeudesta ennen penalteja itsen suhteen. Kyllä minä mahdun samalle hiekkalaatikolle vaikka joku on joskus lapiollisen niskaan kaatanut, ei se kuiteskaan niin kovin tosissaan ollut. Ovia paiskoen ei ainakaan kannata poistua. Jossain vaiheessa saattaisi olla hyödyllistää olla porukan jäsen, ja sitten harmittaa moinen päätös. Ja tuplatunnarin teko alkaa tuntumaan houkuttelevalta ajatukselta.

Rauhallista mieltä...

Ihailen kovasti toista moottoripöhköjen yhdistystä, johon myös kuulun. Kyseessä on varmaankin Suomen suurin ja kaunein: Veteraanimoottoripyöräklubi, jossa on liki 8000 jäsentä sovussa - vaikkakaan ei aina ihan sulassa - samassa kerhossa niin japsi-, britti-, sakemanni-, entisen neukkudynastian kuin HD-harrastajatkin. Kuten myös ennensotaisten ja 80-luvun pyöristä tykkäävät. Kunhan vain on kaksi- tai kolmipyöräinen ajopeli.

Heidän keskustelufoorumillaan on nimimerkit kielletty, kukin voi rekisteröityä vain omalla nimellään. Niinpä siellä ei herneitä heitellä eikä nokkaan vedellä. Silti puhutaan tarvittaessa suoraan.

Suosittelen tätä käytäntöä myös Sitruunapatonkiin - taas kerran!

[size=50]
DS19 58
DS21ieH 5v. 71
C8 V6 04
BX19GTi 16V 90
Xantia TCT Activa 96
Xantia V6 Break 98, 2 x 00
14 x Xantia 1.8-2.0 95-01
Traction avant B15H -54 (projekti)
Poissa

ViestiLähetetty: 16.05.2011 08:51 

OT: Varsin rehellisiä maailmanmestaruuksia viimevuodelta olivat Sivuvaunujen, maaradan, ja taisiko olla vielä endurostakin. Sivuvaunut taitavat olla kovinta luokkaa, mutta miten noita lajeja voidaan verrata? Mistä tietää sivuvaunullisten kisat??? Ei taida olla "hovikelpoinen" laji, ketään ei kiinnostane, kun tiedäkään. Sama maaradan kohdalla.
Ps. Kova laji on myös Man-saaren kisat.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.05.2011 08:58 

Juuso kirjoitti:
Ihailen kovasti toista moottoripöhköjen yhdistystä, johon myös kuulun. Kyseessä on varmaankin Suomen suurin ja kaunein: Veteraanimoottoripyöräklubi, jossa on liki 8000 jäsentä sovussa - vaikkakaan ei aina ihan sulassa - samassa kerhossa niin japsi-, britti-, sakemanni-, entisen neukkudynastian kuin HD-harrastajatkin. Kuten myös ennensotaisten ja 80-luvun pyöristä tykkäävät. Kunhan vain on kaksi- tai kolmipyöräinen ajopeli.

Heidän keskustelufoorumillaan on nimimerkit kielletty, kukin voi rekisteröityä vain omalla nimellään. Niinpä siellä ei herneitä heitellä eikä nokkaan vedellä. Silti puhutaan tarvittaessa suoraan.

Suosittelen tätä käytäntöä myös Sitruunapatonkiin - taas kerran!

Joskus osallistunut muutamaan harrastusryhmään jossa melkein jokainen tunsi toisensa, kovimmat tekstit heitettiin siellä jonne sai kirjoittaa vain omalla nimellä, ei silti koskaan tullut oikeasti turpaan vaikka muutamaan vääntöön tuli osallistuttua :lol:

Puskasta nimimerkin suojasta ampuminen on säälittävintä, joka viestiin pitäisi pystyä laittamaan perään kuvansa, osoitteensa ja puhelinnumeronsa :mrgreen:

Man-saaren kisat on kyllä oikea miesten laji, samassa yhteydessä on myös "rata"-ajopäivä jossa ei määrätä mitään muuta kuin ajosuunta, jos niinku haluaa mopolla kaahata niin tuolla se on mahdollista, jos uskaltaa :lol:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2011 14:08 
Käyttäjän avatar

"Heidän keskustelufoorumillaan on nimimerkit kielletty, kukin voi rekisteröityä vain omalla nimellään."

Niin, veteraanimoottoripyöräklubin voorumi meni loan heiton takia kiinni, pitkäksi aikaa ja moni hakeutui konepyöräfoorumille. Kyllä VMPK:n hiekkalaatikko on hirveän ahdas. En tiedä miten nykyään menee siellä mutta toivottavasti paremmin.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2011 14:17 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Jotenkin vielä ymmärrän, että nettipalstoilla jotkut haluavat käyttää nimimerkkejä, voihan tänne tulla kuka tahansa ulkopuolinen pällistelemään meidän touhujamme. Mutta sitä en vielä ole oikein sisäistänyt, että joittenkin ajoneuvoharrastuskerhojen lehdissäkin on samalle linjalle lähdetty.

Kai minä vaan olen vähän vanhanaikainen :?

// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2011 14:31 
Käyttäjän avatar

Niko, tarkoitatko kun esim Citikka-lehdessä tarinat ovat nimimerkillä tai ei millään merkillä? Sitä olen ihmetellyt vuosia. Jotenkin minusta on sopivaa että jos lehdessä on jonkin ihmisen tarina niin se olis sitten ihan oikeasti nimellä kuten yleensäkin lehdissä.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2011 23:42 
Käyttäjän avatar

Profiili ICQ
Kannatan kanssa tuota omalla nimellä kirjoittelua. Eipähän tartte nimimerkin takaa huudella.

Poissa

ViestiLähetetty: 17.05.2011 23:55 
Käyttäjän avatar

Näinhän minä tein, kun vanhasta patongista uuteen siirryttiin. Tosin vuosien varrella on oppinut tuntemaan jo monet nimimerkinkin takaa :) Nythän tästä on tullut joku buumi :mrgreen:
On muuten harvinaisen persoonallinen suomalainen nimi tuo Hotheadfin1 :mrgreen: Vai eikö kimmo ole ehtinyt päivittämään? ;)

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/2 [ 44 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava