black_van kirjoitti:
Jos kerran hetkeä aiemmin siivottu silppua jakohihnan välistä,niin eikö vikaa olisi kannattanut lähteä sieltä etsimään tai ainakin antaa tietoa patonkilaisille että tälläinen operaatio tehty,olisi auttanut aika merkittävästi vian haussa
Kenties

,
suurin osa silpusta roikkui auton alla ja urahihnan vaihdon yhteydessä en enään nähnyt silppua missään ja tuo nokkahihnan kotelointi näytti aika tiiviiltä, joten toivoin kovasti että olisi ollut joku muu vika esim.sähkö(halvempi)

mutta eipäs sitten ollutkaan (
jos jatkossa muistaisi ilmoittaa mitä oli aiemmin tehny).
Mutta miten tästä eteenpäin, homma pitäisi varralisuuteni takia suorittaa kotipihalla. Kannattaako yrittää ensin irroittaa imu/pakosarjoja kannesta vai tuleeko ne kannen kanssa ylös entäs turbo?
Ja mikä oli se kansipultin torx-koko (pitäisi käydä ostamassa)?
Entäs kansi pulttien kiristys 'Haynes' antaa seuraavat arvot ekaksi 20Nm, sitten 60Nm ja lopuksi vielä 220° onko oikean kuuloista ?