Saas nähä mitä seuraa... Prätkällä piti lähteä mutta kesämoposta laukes pata niinkuin Sliippareiden biisissä. Pata oli vasta rempattu mutta veikkaan että nokkapukit on sotkettu ja se blokkaa öljyt silleen sopivasti. No viis hänestä.
Äksäm V6 farkku tomaattiaskilla teki äsken hiuksia nostattavan tempun: länsisataman autojonossa yllättäen hän ei sanonut mitään avaimesta käännettäessä. Ropasin shifteriä N ja P asentojen välissä. Ei mitään. Raivokohtaus oli tulossa taivaanrannassa. Pelti auki ja ulos, tutkin pääseekö konehuoneesta lyömään startin kylkeen, ai V6 Sagemissako, no ei. Löin pellin kiinni ja katsoin alta, juu pääsee mutta en lyönyt koska vasara oli vielä pakissa. No, sisään ja startti, ah lähti. Päätin että nyt tämä käy jatkuvasti 1,5 tuntia laivalle ajoa varten, sieltä se on helppo työntää satamaan

Hmm, päätelmä on että ohjaava rele sai täräyksen kun konepahvi suljettiin ja siksi masiina lähti käyntiin helposti. Kohta jännittää miten käy kun ajetaan pois lautalta. Pitänee nyljytellä konehuoneen releet jos ei lähe het käyntiin tuolla kannella.
Jos vinkkejä jollain teillä ilmenee niin otan vastaan.
Tekninen vastarinta tälle matkalla on ollut kyllä hyvin voimakasta. Saap nähä jääkö Äksäm maatumaan Estooniaan.