Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 9 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Trafin hinnat alentuneet
ViestiLähetetty: 08.07.2011 12:09 
Käyttäjän avatar

Terve!

Laittelin pari päivää sitten arkikäyttikseni tilapäiseen liikenteestä poistoon ja yllätyin, kun toimenpidemaksu oli vain 4€. Tänään huomasin aiheesta oikein jutunkin.

Eli, ei paljon kannata miettiä, jos autolle on tiedossa viikonkin käyttökatko. Seisomaan vaan.

Terveisin
Tero, Taaborin tuunaaja, vintage-autoilija
Poissa

Viestin otsikko: Re: Trafin hinnat alentuneet
ViestiLähetetty: 08.07.2011 12:30 
Käyttäjän avatar

Joo, ja omistajan vaihdoskin kustansi kohtuulliset 11,20 €, olin henkisesti varautunut vähintään 20 € korvaukseen. Katsastusten hintojen laskua en uskaltanut edes kysyä, kun nyt pääsin näin edukkaasti ulos :mrgreen:

C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa

ViestiLähetetty: 08.07.2011 17:51 
Käyttäjän avatar

Uutisen perästä löytyy hyvä yleisökommentti: "ööö.... siis ollaan Suomessa ja hinnat laskevat? Mitä ihmettä on tapahtumassa?! Maailmanloppu?"

nm: lopun alkua :shock: :roll:

Berlingo 1.9D -04, Xantia V6 Break -00, Xantia 1.8 16v Exclusive Break -00, Xsara 1.6i -00, GS Pallas -77, 2cv6 AK??? -76, 2cv-Super -71, 2cv6 -77, Dyane Super -73, Dyane -68
Poissa

ViestiLähetetty: 08.07.2011 19:55 
Käyttäjän avatar

no noh ,,,,rauhottukaas älkääkä tehkö kyllösiä. kyllä se tuosta korjaantuu..............

Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 10:02 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Kirosin tuossa pari viikkoa sitten itsekseni tämän uuden systeemin aiheuttamaa rekisterioterallia: Otat ilmoitusosalla 1 auton liikennekäyttöön netissä, menet katsastamaan sen ja saat ilmoitusosa C:n. Sitten taas postista tulee parin päivän päästä ilmoitusosa B siihen väliin. SIinä sit koittaa muistella mikä on mikäkin kun niitä lappuja pyörii siellä sun täällä.Turhat lentää roskiin ja nyt pitäis ottaa auto pois liikenteestä ja mulla onkin jäljellä vain se viimevuotinen ilmoitusosa A :oops:

Pitäis varmaan voidella henkilökohtaisen byrokratian rattaat, mä olen liian hyvä hukkaamaan papereita :D

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 10:43 

Teuski kirjoitti:
Kirosin tuossa pari viikkoa sitten itsekseni tämän uuden systeemin aiheuttamaa rekisterioterallia: Otat ilmoitusosalla 1 auton liikennekäyttöön netissä, menet katsastamaan sen ja saat ilmoitusosa C:n. Sitten taas postista tulee parin päivän päästä ilmoitusosa B siihen väliin. SIinä sit koittaa muistella mikä on mikäkin kun niitä lappuja pyörii siellä sun täällä.Turhat lentää roskiin ja nyt pitäis ottaa auto pois liikenteestä ja mulla onkin jäljellä vain se viimevuotinen ilmoitusosa A :oops:

Pitäis varmaan voidella henkilökohtaisen byrokratian rattaat, mä olen liian hyvä hukkaamaan papereita :D

Autossahan aina mukana viimeisin tekninen osa. Siinä on merkittynä viimeisen, eli voimassa olevan ilmoitusosan järjestysnumero. Muut osat voi hävittää.

Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 11:02 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
r_a_n_u kirjoitti:
Autossahan aina mukana viimeisin tekninen osa. Siinä on merkittynä viimeisen, eli voimassa olevan ilmoitusosan järjestysnumero. Muut osat voi hävittää.

Kyllähän sen sieltä näkee, mutta kun tekninen osa on tietenkin autossa ja kotona pyörii ylimääräisiä ilmoitusosia, sitten käy vahinko ja väärä lappu on roskissa :(

No, saahan sieltä tilattua uuden...

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 13:43 

Säilytä se missä on tuorein päiväys... :)

Poissa

ViestiLähetetty: 09.07.2011 13:45 
Käyttäjän avatar

Pälkähti alkuviikosta päähän tilata kesäautoon erityiskilpi ja oikku toteutettiin kun hinnastakin oli lähtenyt satanen pois. Kerran näinkin päin.

Have more than you show,
speak less than you know.
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 9 viestiä ]