Olikohan niin, että kahvoista ruuvit (m6 tjsp) yksi on siellä ohkasen kahvan yläpäässä, ruuvin kanta näkyy alaspäin, lukitusnappi irti, lähtee ohuella meisselin kärjellä vapauttamalla jokin kiila tms. kaiuttimen alla on ruuvi tai pari myös.
sitten vaan nostetaan ensin 20-30cm. verhoilun takareunasta ylöspäin niin, että etuosa pysyy paikallaan, ja sitten nostetaan koko kallellaan olevaa verhoilupaneelia ylöspäin... jotenkin noin, jos en ihan väärin muista. tietty ikkunahissien kytkimien liittimet pitää irrottaa, ja niiden altakin taisi paljastua yksi ruuvi. tällä tavalla muovinastat jää oveen ehjinä, ja verhoilupaneelin takana on hahlot, joissa on ura, johon nastat liukuu, ja tuolla tavalla 2:ssa vaiheessa ne vapautui.
tietty joku niitä on irrottanu "perinteiseen " tyyliin, irrottamalla ruuvit ym. ja sitten vaan rempasee alareunasta lähtien irti niin, että nastat irtoaa ovien reijistään. yhden XM:n ovipahvin noin irrotin, ja parit kiinnityshahlot repeytyi irti.
CX 25 TRD Turbo2 Break "TummaTRD", CX 25 GTI Turbo2, XM V6 "MustaKuukka", MG ZS Luxury -22 Varalla: CX 25 Break "UA2", CX 25 GTI Turbo2, CX 25 TRD Turbo2 Break "UA" Veturi: Discovery2
|