Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Peränlaskeminen/painetta palloihin c5-03 257 tkm
ViestiLähetetty: 15.04.2009 15:34 

Viestit: 3
Onko tietoa löytyykö uudeltamaalta (Järvenpään läheltä) hyvä ja halpa paja joka paineistaisi/vaihtaisi/katsoisi läpi jousipallot ja ropeltaisi systeemit niin että paineet pysyisi ...tuppaa yö aikana perä laskemaan ala-asentoon. :?:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Peränlaskeminen/painetta palloihin c5-03 257 t
ViestiLähetetty: 15.04.2009 15:49 

Viestit: 48
Eikös tuo perän laskeminen johdu useammin siitä että jompi kumpi (tai molemmat) takatolpat vuotaa. Itse olen pitänyt tuota ihan vaan positiivisena piirteenä jonka meidän C5 on kanssa vanhemmiten oppinut. Tuo vähän luonnetta vaan kun ei tönötä pylly pystyssä vaan rennosti puolimakuulla :-)

Kai sille jossain vaiheessa tarttee jotain tehdä mutta ei tehdä ennen kuin siitä muodostuu oikea vaiva...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Peränlaskeminen/painetta palloihin c5-03 257 tkm
ViestiLähetetty: 15.04.2009 15:52 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
c5 03 hdi 110 kirjoitti:
Onko tietoa löytyykö uudeltamaalta (Järvenpään läheltä) hyvä ja halpa paja joka paineistaisi/vaihtaisi/katsoisi läpi jousipallot ja ropeltaisi systeemit niin että paineet pysyisi ...tuppaa yö aikana perä laskemaan ala-asentoon. :?:
Öö, anteeksi tuntemattomuuteni vitosen tekniikkaa kohtaan, mutta mitenkäs siinä on jousitus toteutettu, jos pallojen paine vaikuttaa vajoamiseen? :o

Muutenkin oletin niissä olevan jo tuplakalvopallot, jotka eivät painetta läpi laske... perän vajoamiseen olisin voinut jopa sylttyjen läpivuotoja tms arvailla, mutta kertokoot asiasta ne, jotka vitosen tekniikan tuntevat.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Peränlaskeminen/painetta palloihin c5-03 257 tkm
ViestiLähetetty: 15.04.2009 16:05 

Viestit: 3
ei pallojen paine laskemiseen vaikutakkaan (KAI)...vaan KYSYMYS oli hyvästä citikoiden päälle ymmärtävästä pajasta joka voisi vilkaista omaan kulkinettani jossa on tällä hetkellä perä vajoamis "ominaisuus" ja samalla vilkaista pallojen painepolittiikan kuntoon.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Peränlaskeminen/painetta palloihin c5-03 257 tkm
ViestiLähetetty: 15.04.2009 20:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
c5 03 hdi 110 kirjoitti:
samalla vilkaista pallojen painepolittiikan kuntoon.
Eli ei ole tuplakalvoisia?



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Peränlaskeminen/painetta palloihin c5-03 257 t
ViestiLähetetty: 16.04.2009 00:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
C5:ssä on tuplakalvot- tyhjeneminen erittäin harvinaista. Rikkoutumisia todella harvoin- toki painetesterillä kannattaa aina irtiollessaan tarkistaa. Ei pysty uudestaan täytämään. Perän putoaminen johtuu liiasta ohivuodosta sylinterin tiivisteestä paluukiertoon siis sisäisesti takaisin säiliöön. Paluuletkut irti-astia alle ja seurantaa kumpi vuotaa. Jousitus silloin normaalikorkeudessa. Varmin keino uusia sylinteri kokonaan. Toki jotkut ovat väsänneet BX:n tiivisteitä sinne.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Peränlaskeminen/painetta palloihin c5-03 257 tkm
ViestiLähetetty: 16.04.2009 18:25 

Viestit: 1590
Paikkakunta: Tampere
Saapi tiivisteitä Sitroselta, omassa c5:ssa teki samaa mutta lakkasi ennen kuin ehdin tekeen mitään. :mrgreen:



C5 1,8 Break -03 Peugeot Expert TD -00 Honda GL1800 -08 edesmenneet 2CV4 -72 2CV6 -82 Peugeot Satelis 500 -08
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: