Jos oikein luin, niin suuttimet ruikkii bensaa startatessa?
Jos on tuollainen rele ja kytkiskin samanlainen kuin edellä:

13,6,5,4 on lähtevä plussa mm. 13=ruiskusuuttimille (lienee siis jotenkin kunnossa) (5:n lähtee eculle takaisin, ohjaakohan mitä?)
Mutta puuttuuko sitten (kunnollinen) kipinä?
1 ja 9 on myös lähtevä plussa:
1 = puolille
9 = bensapumpulle (sulakkeen F9 kautta tuossa kytkiksessä)
Voisi katsoa mittarilla onko tuo plussa "kunnollinen" (>10 V) edes sinä hetkenä kun starttaa ja pumppu hörisee, eli onko vika syöttö- vai ohjauspuolella (samoin tietysti tuleeko nastaan 11 vakaa plussa, joka ei kyykähdä kun pumppu käynnistyy)
Jos jännitteet ok, seuraavaksi ohjauspuolelta ainakin nasta 2, pitäisi olla hyvä vakaa plussa (ohjaus ei vaadi niin hyvää, mutta sama johto menee myös ECU:n syöttöön) (ja monta kytkintä välissä: virtalukko, kolarikytkin...)
Jos on pitkään starttailtu ilman kipinää kannattanee tulppiakin vaihdella uusissa kokeiluissa, muuten tulpat voi olla melko nokiset tai märät.
[Edit] nyt vasta muistu mieleen, että tuo taitaakin olla aika hankala mittailtava liittimen kannalta releen ollessa paikoillaan, ellei mahdoton?