|
Kirjoittaja |
Viesti |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 21.08.2011 22:23 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
HOTHeaDFIN1 kirjoitti: Saarassa nous perä kymmeniä millejä kun purin soittimet pois  Juuri tuon vuoksi ei rautajousisien paksiin pitäisi laittaa yhtikäs mitään 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 28.08.2011 19:15 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
näinhän siinä eilen kävi että takaluukku hajos lopullisesti...jesarilla takaluukku ummes tällähetkellä ja auto viety sellaseen paikkaan ettei kukaan tyhjää sitä... saa vaan nähdä kerkeekö täs löytämään nopeesti käytettyä halpaa luukkua ennen finaalia vai jääkö finaalit soittelematta...
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
Kenguru
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 28.08.2011 19:28 |
Viestit: 471 Paikkakunta: Kouvostoliitto
|
No ei soitot tuollaisen takia soittamatta jää.. Jos täältä etelämmästä löytyy luukku niin mie voin tuoda sen perjantaina Ouluun. Vaihtaa vaikka yöllä sen paikoilleen siellä hallissa 
C5 HDi, XM Turbo C.T. Automaagi -94
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 28.08.2011 21:47 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
huomenna alkaa armoton soittelu lähipurkaamoille josko kävis tuuri ja löytyis...mitään muuta kriteeriä ei sille luukulle oo kunhan on lasi ja lukko toimii et sen saa kiinni 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 30.08.2011 16:46 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
kaveri soitteli ja kerto ilo uutisia: lähipurkaamolta löytyy ehjä luuku..väristä ei tietoo mut sillä ei täs vaihees oo mitään väliä..huomenna pitää hakee ja ruveta miettimään et mitenkäs tuo vanha irtoo!?  ei oo aikasemmin ollu mihinkään autoon tarvetta vaihdella 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 30.08.2011 17:38 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
TheMan82 kirjoitti: huomenna pitää hakee ja ruveta miettimään et mitenkäs tuo vanha irtoo!?  Vain takapaksittoman ZX:n luukkuun olen tainnut tutustua, mutta melko vahvasti väittäisin, että johdot irti sopivasta kohdasta aluksi. Sen jälkeen kaasuiskarit irti toisesta päästä ja lopuksi varmaankin saranatapit. Ei se kovin kummoisesti kiinni ole.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 31.08.2011 18:54 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
näinhän siinä sitte kävi ettei sielä ollukkaan ZX:n luukkua vaan BX:n luukku... 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 01.09.2011 09:28 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
lupa saatu korjata tuo nykynen luukku ja nyt olis kiva saada vinkkejä et millähän keinolla sais kestävimmän? 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 01.09.2011 21:28 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
TheMan82 kirjoitti: lupa saatu korjata tuo nykynen luukku ja nyt olis kiva saada vinkkejä et millähän keinolla sais kestävimmän?  Kyllähän se vakionakin kestää järkevässä käytössä maailman tappiin? Onkos siinä muoviluukku ja mitenkä hajonnut? Hitsaamalla luulisi riittävän korjauksen saavan, jos halkeamia tms?
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 01.09.2011 22:55 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
laakeri kirjoitti: TheMan82 kirjoitti: lupa saatu korjata tuo nykynen luukku ja nyt olis kiva saada vinkkejä et millähän keinolla sais kestävimmän?  Kyllähän se vakionakin kestää järkevässä käytössä maailman tappiin? Onkos siinä muoviluukku ja mitenkä hajonnut? Hitsaamalla luulisi riittävän korjauksen saavan, jos halkeamia tms? jotaki muovin ja lasikuidun sekotusta tuo taitaa olla joten hitsaaminen ei onnistu ja on tuo haljennu ja pahasti koko lukon ympärystä irti 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 02.09.2011 07:27 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
TheMan82 kirjoitti: jotaki muovin ja lasikuidun sekotusta tuo taitaa olla joten hitsaaminen ei onnistu ja on tuo haljennu ja pahasti koko lukon ympärystä irti  Ai se on sitä samaa kuin BX:ssä? Unohdetaan hitsaaminen sitten. Pellistä ja poppareista vaan hätävarapatentti siksi aikaa, kunnes ehjä löytyy - eiköhän niitä vastaan tule.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 02.09.2011 09:28 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
laakeri kirjoitti: TheMan82 kirjoitti: jotaki muovin ja lasikuidun sekotusta tuo taitaa olla joten hitsaaminen ei onnistu ja on tuo haljennu ja pahasti koko lukon ympärystä irti  Ai se on sitä samaa kuin BX:ssä? Unohdetaan hitsaaminen sitten. Pellistä ja poppareista vaan hätävarapatentti siksi aikaa, kunnes ehjä löytyy - eiköhän niitä vastaan tule. isoin ongelma on ettei ulkopuolelle saa näkyä mitään  muuten tuo poppari+pelti kävis ja hiton paksua peltiä pitäs laittaa että kestää koko vlopun soittelut finaalissa  päädyin kuiduttelemaan sisäpuolelta ja kuitua tulee sen verran paljo+bitumia ettei pitäs ainakaan ihan heti lahota... 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 02.09.2011 09:28 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
laakeri kirjoitti: TheMan82 kirjoitti: jotaki muovin ja lasikuidun sekotusta tuo taitaa olla joten hitsaaminen ei onnistu ja on tuo haljennu ja pahasti koko lukon ympärystä irti  Ai se on sitä samaa kuin BX:ssä? Unohdetaan hitsaaminen sitten. Pellistä ja poppareista vaan hätävarapatentti siksi aikaa, kunnes ehjä löytyy - eiköhän niitä vastaan tule. isoin ongelma on ettei ulkopuolelle saa näkyä mitään  muuten tuo poppari+pelti kävis ja hiton paksua peltiä pitäs laittaa että kestää koko vlopun soittelut finaalissa  päädyin kuiduttelemaan sisäpuolelta ja kuitua tulee sen verran paljo+bitumia ettei pitäs ainakaan ihan heti lahota... 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 07.09.2011 13:41 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
takaluukku korjattu kuidulla onnistuneesti ja eilinen päivä meni testailles kaikkee mahollista että luku nousis mutta eipä oikeen onnistuttua..tänään kotelo maalattu ja huomenna pääsee laitteleen portin ja elementin kiinni ja pääsee testailemaan..tänään vielä pitää tehä akuille kunnon kiinnityksen ja etuoviin sovitteet toisille elementeille ja vähä muutenki muokata...perjantaina aamulla 9 korvilla olis lähtö hötsiin...sielä saa tulla sitte potkimaan renkaita ja kyselemään kaikkee jos sattuu näkemään 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 11.09.2011 22:32 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 14.09.2011 00:46 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
muutoksia suunnitelmiin...nyt mettästämään toista citikkaa mihnä on vähintäänki 114cm levee takaluukku... mitäs näitä on? ja ei enää sellasta mikä on samasta materiaalista luukku kun täs...
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 14.09.2011 08:13 |
Viestit: 4073 Paikkakunta: Eteläkärki
|
TheMan82 kirjoitti: muutoksia suunnitelmiin...nyt mettästämään toista citikkaa mihnä on vähintäänki 114cm levee takaluukku... mitäs näitä on? ja ei enää sellasta mikä on samasta materiaalista luukku kun täs... Karjaalla olisi myytävänä hydrauliputkivikainen -98 Xantia Break. Tosin siinäkin luukku on muovia. Vissiin myös Xsarassa ja Bexissä?
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 14.09.2011 17:28 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
TheMan82 kirjoitti: muutoksia suunnitelmiin...nyt mettästämään toista citikkaa mihnä on vähintäänki 114cm levee takaluukku... mitäs näitä on? Olikohan beksissä (break) paksin leveys 111 cm eli liian pieni. Liekö Xantiassakaan sen leveämpi... Mitenkäs XM break tai C5 break?
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 14.09.2011 20:35 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
peräluukun leveys ei niin pakollinen mut tuo takaluukun materiaali on oltava peltiä että kestää...sehän on sanomattaki selvä et ei sitä ens vuonna soiteta ainakaan hiljempaa ku nyt  C5 taitaa olla liian kallis tähä touhuun laitella...
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 14.09.2011 20:46 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
TheMan82 kirjoitti: peräluukun leveys ei niin pakollinen mut tuo takaluukun materiaali on oltava peltiä että kestää...sehän on sanomattaki selvä et ei sitä ens vuonna soiteta ainakaan hiljempaa ku nyt  C5 taitaa olla liian kallis tähä touhuun laitella... Kyllä muutkin materiaalit kuin pelti kestävät. Käyppäs teollisuudessa tutustumassa, mihin kaikkeen muoveja käytetään. C5:ia taitaa nykyisin saada melko halvalla ja ei tarvitse niin paljoa tuhlata rahaa äänenvaimennukseen kuin esimerkiksi Xantiassa, jossa on vakiona melkoinen sisämelu.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 14.09.2011 20:58 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
epäilen suuresti ettei yhenkään nykyauton kontti joka on muovista tehty kestä kovin kauaa tällästä kuritusta..ottaa kuitenki huomioon että tuulilasilla on vielä 143dB+ piikit niin veikkaan et suoraa tuon 8" portin edes 20cm pääs on ihan jotain muuta... seuraava auto tarvii ettiä vähä halvempi ja voi vaikka tämän sit kunnostella rauhas kesäkäyttöön sopivaks 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 14.09.2011 21:47 |
Viestit: 7490 Paikkakunta: Taipalsaari
|
Tai ehkä siun täytyy vähän sijoittaa ja ostaa esivahvistin tai jokin muu sopiva laite, jolla saa äänenpainetta tipautettua järkevämmälle tasolle.. 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
TheMan82
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 15.09.2011 06:25 |
Viestit: 390 Paikkakunta: Vaasa
|
laakeri kirjoitti: Tai ehkä siun täytyy vähän sijoittaa ja ostaa esivahvistin tai jokin muu sopiva laite, jolla saa äänenpainetta tipautettua järkevämmälle tasolle..  tämähän ei oo vaihtoehto edes 
Citroen ZX Avantage Break 1.8i -96 lowrider. Citroen ZX Avantage(tonic) Break 1.8i -95 MaxBoom Pro, stock 400w 141,8Db SM3 2011 http://www.youtube.com/user/TheCitroenZX/ <---ei suositella ZX rakastajille
|
|
|
|
 |
Lauri
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 15.09.2011 07:45 |
Viestit: 1496
|
TheMan82 kirjoitti: peräluukun leveys ei niin pakollinen mut tuo takaluukun materiaali on oltava peltiä että kestää Ei ole nykyauto eikä sitikka, mutta osta ns "pulla UAZ". Ei ole muovia siinä  . Luulisi sen kestävän kovemmatkin soidinmenot. 
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Citroen ZX Break 1.8i 8v -95 MaxBoom rakentelua Lähetetty: 15.09.2011 08:00 |
Viestit: 3655
|
"pulla UAZ"... Taas tarvittiin kuuklea  Miten ihmiset tuli ennen toimeen ilman kuukkelia? TheMan82 kirjoitti: seuraava auto tarvii ettiä vähä halvempi ja voi vaikka tämän sit kunnostella rauhas kesäkäyttöön sopivaks  Olen iloinen ZXn puolesta 
|
|
|
|
 |
|
|