Erottuva myyntiteksti C3 Plurielista
http://www.nettiauto.com/citroen/c3-pluriel/3523813"Lisätiedot
Myydään kaunis ranskatar vaimon allergian vuoksi.
Neitiä on hemmoteltu aina käsikylvyillä ja ruokittu 98-oktaanisella, josta hän erityisesti pitää. Toki myös maksalaatikko (95) käy myös arkiruoaksi, mutta itse olen pitänyt sitä liian rahvaanomaisena.
Kaunottaresta saa fiiliksen mukaan kolme eri malliversiota, eli:
1. Talviturkki versio, jolloin lady on myös talvisin todella kuuma lämpökattonsa ansiosta.
2. Bikini versio, jolloin voit itse sähkökatolla säädellä paljonko haluat paljasta pintaa näyttää.
3. XXX versio, jolloin mennään täysin nakuna Suomen suviyössä (oma lempparini) < 3 Tällöin sivukaiteet pitää jättää kokonaan matkasta, mutta sateen varalle löytyy sadetakki, että paikat eivät kastu.
Jaloissaan mon cherillä on hyväkuntoiset 16-tuuman bridgestonen alumiinikorkokengät ja talveksi olemme tyytyneet yhtä tuumaa pienempiin Nokian hakka 5 kumisaappaisiin peltivanteilla.
Mikäli sinulla on ymmärtäväinen vaimo / mies, niin tämä rakastajatar pitää todella paljon myös lapsista ja takapenkiltä löytyykin 2kpl. DVD-soittimia.
Muista kauneusleikkauksista mainittakoon laser-leikatut alumiinimatot edessä ja 3M-ikkunan tummennukset viiden vuoden takuulla (josta oikeasti taitaa olla kolmisen vuotta jäljellä).
Puskurit, luomet yms. ovat mimmillä edelleen täyttä luomua ja niihin ei ole kajottu, vaan olen rakastanut häntä juuri tällaisena < 3
Tässä siis todella kaunis, hyvin hoidettu ja sporttinen kaunotar, joka antaa sellaiset kyydit, että vaativinkaan ratinpyörittäjä ei jää kylmäksi!
Soita, laita viestiä, tule koeajolle ja pelasta avioliittoni."