alota nyt ottamalla se musta koppa pois siitä päältä. samalla saat sen akselin näkyviin. koneen on syytä olla korkeintaan 10-20 asteinen. tiedät varmaan laitteen jota sanotaan rakotulkiksi ja 22 hylsy pitkien jatkojen ja vääntimen kanssa.
yritäs keksiä loput. samalla vilkuilet niitä nokkia ja kuppeja. kyllä ne näkyy ja sitten voit arvioida löytyykö syntipukki sieltä . samalla saat mitattua välyksetkin.
nokat eivät enää maksa maltaita ja kuppejakin löytyy varmasti jos ei halua ihan tehtaan paketista.
säätäminen on sitten jo oma taiteen lajinsa. vaatii niitä paloja eripaksuisia ja tönärin = työntömitta/mauser.
jakopää on kuitenkin purettava remmin osalta.
ja jos tuohon ryhdyt ja nokan ja kupit nostat niin älä hukkaa niitä säätöpaloja äläkä sotke järjestystä. samalla vaihda suosiolla ne vent. tiivarit.
