No joo Lahteenhan se oli tänään ajettava Moponettiin.
Mukaan lähti pyörijä, virran jakajan kansi ja tulpat.
Ekana ajattelin ,et vaihdan pyörijän ja kannen jotta saan eliminoitua mikä tuon vian aiheutti.
Sytkäboksin olinkin jo vaihtanut joten sen en uskonut lämmöstä enää välittävän.
Pyörijän kun sain tapeltua irti ( yksi kiinnityspultti oli kikkailtu pyöreäksi ) mittasin sen
ja mitään tulosta ei näkynyt, jostain kohalta jotain välähti ja taas nollassa

( vainaa ja loppuun ajettu mokoma )
No uusi pyörijä ja kansi paikoilleen...... kääntö avaimesta ja niin se zpj kävi taas kuin mitään ei olisi ollutkaan.
Tulpat jätin näin perjantain kunniaksi vaihtamati, onpahan tusaamista kun innostus iskee

On tää loma meinaan menny enempi ja vähempi noiden PSA:n tuotteita laittaessa ja purkaessa......
Kerkesimpä tuossa tilata pari noita Boschin sytkäboksejakin Ebaystä kun oli niin halpoja verraten uuden hintaan ( 172,-

)
Tulihan tuota käytettyä oikein kunnolla lämpöseksi ja flektit huuti hoosiannaa eikä mokoma edes enää sammunut.
Kiitokset kaikille ohjeista ja vinkeitä

katotaan mitä tuosta zpj:stä tulee "isona"
