Harri126 kirjoitti:
laakeri kirjoitti:
Korkeudensäätimen puhdistus ja voitelu silloin tällöin tekee ihan hyvää...
Tämä siis taka-akselin läheisyydessä?
Joo, seuraa vaikka korkeusasetusvivulta tulevaa tankoa taakse, niin löydät korkeudensäätimen vivuston, joka yhdistyy myös takakallistuksenvakaajaan. Samasta paketista löytyy sitten se itse korkeudensäätöventtiili. Koko säädin vaan pöydälle, puhdistus ja voitelu, kasaus ja peruskorkeuden säätö kohdilleen (muista työturvallisuus). Ja sama tietenkin myös etupäähän. Peruskorkeutta säätäessä on sitten syytä katsoa, että se vivulta tuleva tanko on vapaana. Joku noista enemmän tietävä voisi kommentoida, onko juuri sen väärä säätö (tangon käyttämä vipu vetäneenä/työntäneenä peruskorkeudessa) yksi mahdollinen pomppimisen aiheuttaja.
Ellei VSX:ssä ole tässäkin jotain poikkeuksia. En kyllä keksi, miksi olisi mitään merkittävää...