Eilen tuli uusi kerholehti ja kun aloitti lukemisen, ei voinut ollenkaan keskeyttää, lisää jäi kaipaamaan, oli niin hienoja juttuja, monet tehty naisnäkökulmasta ja oli maukasta luettavaa kaikki ja vielä väreinä oli lehti tehty, upea teos, alkaa päihittää monet kalliit autolehdet. Lisää tätä, moni oli tarttunut kynään (tai hiireen ja näppäimistöön)ja täytyy sanoa, että kerronta oli mukavaa luettavaa, kiitos kaikille taas, jotka saitte tämän aikaiseksi (kirjoittajat ja toimittajat), suurkiitos päätoimittajalle, tuollaisen lehden teko ei ole helppo juttu.....auttakaahan kaikki, joilla juttuja on varastossa, että saadaan taas seuraava huippulehti aikaiseksi....seuraavaa jo odottaen
Ralle
Viestin otsikko: Re: Uusin citikka-lehti......
Lähetetty: 29.09.2011 19:31
Kyllä oli mukavaa luettavaa, ja mahtava huomata, etten ole ainoa jolla on mopo karannut
ilkkata
Lähetetty: 22.12.2011 00:28
Taas tuli uusi! Hieno ulkoasu ja tarinat senkun paranee
zX-files
Lähetetty: 22.12.2011 07:15
Ja mulle ei tullu vielä, keletana, eroan täältä sekä ACRYsta tai sitten hankin leijonan syömään postinkantajan
Hienon lehti, eilen tuli, mahtavasti tehty, hyvät jutut, Kaikki citikka lehdet mitä minulle on tullut, on edelleen tallessa.
Jatkakaa samaan maliiin, niin olen jäsen maailman tappiin asti.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
Lemon
Lähetetty: 22.12.2011 11:22
zX-files kirjoitti:
Ja mulle ei tullu vielä, keletana, eroan täältä sekä ACRYsta tai sitten hankin leijonan syömään postinkantajan
minä soitin jo eilen itellan asiakaspalveluun, miespalvelija vastasi puhelimeen nopeasti ja palveli ja lievensi kiukkuani
Teuski
Lähetetty: 22.12.2011 11:39
eipä mullekaan lehti tullut vielä eilen. En kyllä soittanut mihinkään kun en osannut sitä odottaakaan ennen kuin tänä aamuna tämän ketjun huomatessani
-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=- -=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
laakeri
Lähetetty: 22.12.2011 20:07
Olipahan kerholehtien ruuhkaa postiluukussa. Citikan perään tipahti tänään toisenkin harrastekerhon lehti. Pikaisen silmäilyn perusteella asiallisia ovat taas molemmat, mutta täytyy sanoa tuon toisen olevan vielä jonkin matkaa Citikan edellä. No, 43. vuosikerta menossa siinä, niin on ehditty jo hetki hioa toteutusta.
VW Passat B7
Jouko
Lähetetty: 22.12.2011 20:31
Tänään oli ryppyisenä postilaatikossa.
Ralle
Lähetetty: 22.12.2011 20:51
Jouko kirjoitti:
Tänään oli ryppyisenä postilaatikossa.
No mullapas onkin laatikon lukko jäässä tarttis vissiin mennä sulattelee, et pääsis lukee sitä lehteä....
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.