parsakaali kirjoitti:
Eihän sillä ajella yläasennossa vai ajellaanko sittenkin?
Riippunee käytöstä... kyllä joskus ojien yli oikaistessa ja metsäteillä pohjakosketuksia vältellessä yms on joutunut yläasennossa ajamaan.
parsakaali kirjoitti:
Onko tuo bensan täyttöputki breikissä takaoven alakulmassa? Ja jos siis nostaa auton yläasentoon niin takapyörä taittuu kohti tuota putkea osuen siihen?
Juu, siinä takapyörän edessä. Sitä kynkän akselointipistettä kun miettii ympyrän keskipisteenä ja ajattelee vaakasuoran tason maanpinnan vaakasuoran kanssa samansuuntaisesti, niin huomaa äkkiä jousituksen ollessa ylhäällä (tai erittäin alhaallakin) kosinin pienentyvän merkittävästi... ylhäällä sattuu tuo putki sitten tulemaan turhan lähelle.

Lauri kirjoitti:
alimmaisessa asennossa ottaa kiinni takana. Ylimmäisessä asennossa ei ota kiinni, joten pystyy ajamaan varovasti. Liekö korkeussäätö eri asennossa kuin Ekillä ja laakerilla?
Kyllähän ne ylä- ja alasennot ovat ihan samat, ellei ole jotenkin onnistuttu totaalisen pieleen laittamaan säätöjä?
Liitteet:
195-65-15.jpg [ 113.39 KiB | Katsottu 3512 kertaa ]
Tuossa kuvassa näkyvistä neljästä Continentalista kaksi on kokoa 195/65-15