Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 16 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Sitruunakuumetta uudessa Klassikot-lehdessä
ViestiLähetetty: 26.10.2011 15:08 

ja se ilmenee sivuilla 52-55. Onko siinä saavutettu jotakin harrastuksen jonkin osa-alueen syvimmästä luonteesta? Hyvin tehty juttu joka tapauksessa ja päähenkilökin lienee täällä mukana, vai?

Poissa

Viestin otsikko: Re: Sitruunakuumetta uudessa Klassikot-lehdessä
ViestiLähetetty: 26.10.2011 16:45 

täytyy kai lähipäivinä vääntäytyä johonkin lehtipisteeseen kattomaan mistä oikein on kysymys, kun kerrot niin niukasti

Poissa

ViestiLähetetty: 26.10.2011 17:06 

Niin, en ole kyseiseen lehteen enkä myyntiin millään tavoin kytköksissä, mutta otettakoon tämä nyt vaikka sellaisena teaserina, elikäs mahdollista mielenkiintoa herättävänä täkynä...

Poissa

ViestiLähetetty: 26.10.2011 17:33 
Käyttäjän avatar

Tälläinen "teaser" herättää lähinnä vihastusta. No, ei C1:n vanteidenvaihtoprojekti oikein muutenkaan kiinnostaisi, vaikka kuinka hyvä mainos olisikin.

1991 XM 24V, 1964 Peugeot 404 SL
Poissa

ViestiLähetetty: 27.10.2011 07:56 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Juttu oli hyvä ja mielenkiintoinen, mutta valitettavasti taattua Klassikot-lehden tasoa eli tuntuu aina jäävän vähän kesken. Aina vaan enemmän ja enemmän pyörii suunnitelmissa tilauksen vaihto Mobilistiin...

Yleisesti ottaen Klassikoissa on lyhyehköjä ja pintapuolisia juttuja joissa keskitytään enemmän auton omistajan ja kyseisen autoyksilön tarinaan kun taas mobilistissa kaivellaan kaikenlaista nippelitietoa ja historiaa itse automallista... sori vähän oftopic, ehkä tätä varten kuitenkin pitäisi kaivaa se vanha lehtivertailuketju :)

-=Citroën - Yhtä mukava kuin hyvä nojatuoli. Mutta parempi ajaa.=-
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-
Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 21:44 

Tuli luettua tämä juttu Itäharjun Prismassa. Mulle saa kyllä mielellään lähettää tän jutun skannattuna!

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 21:54 

Lemon kirjoitti:
Tuli luettua tämä juttu Itäharjun Prismassa. Mulle saa kyllä mielellään lähettää tän jutun skannattuna!

Ei se lehti sitten ollut myytävänä ?

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:06 
Käyttäjän avatar

Pasis kirjoitti:
Lemon kirjoitti:

Ei se lehti sitten ollut myytävänä ?

Juuh et kai vaan ole yksi niistä ********** jotka vain lukee lehden siinä lehtihyllyn edessä :o . Mä sanon moisille yleensä aikas pahasti.....

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:12 

No olen! Jos lehdessä on vain yksi (1!) mua kiinnostava juttu, en tosiaan maksa siitä yli 8 euroa! Saat sanoa ihan niin pahasti kuin haluat, jos se sun oloa helpottaa!!! Minä en maksa kahdesta aukeamasta tuollaista hintaa! Sen sijaan ostin kyllä AutoBild Classicin.

Viimeksi muokannut Lemon päivämäärä 28.10.2011 22:16, muokattu yhteensä 2 kertaa

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:14 
Käyttäjän avatar

Mene kirjastoon :D Kaupassa ollaan ostamassa..

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:18 
Käyttäjän avatar

10 euroa tilille niin lähetän skannattuna

-07 C4 Picasso
-04 Xsara Picasso "Moottorimuna"
Ex:
-02 C5 Break 2.0
-02 Xsara Picasso 2.0 HDI
-92 XM V6 Break
-96 XM 2,5 td Break
-89 XM 2.0i Berline
-00 Xantia Break Exclusive
-98 Xantia Break Business
Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:20 

Croisette kirjoitti:

Kaupassa tutustutaan myytäviin tuotteisiin ennen ostopäätöstä :D . Johan lakikin edellyttää, että ostajan velvollisuus on tarkistaa tuote ennen ostopäätöstä! Ei ole mun asia ylläpitää mitään kaupallista yritystä. Ja johan mä sen luin, että ihan turha yrittää myydä sitä mulle skannattuna! Tuote kokonaisuudessaan vaan ei ollut riittävän kiinnostava eikä mun mielestä hintansa arvoinen, nii et se siitä. Voin ihan hyvin jatkaa elämääni ilmankin sitä. Ja tästä puuttuu ihan tarkoituksella kaiken maailman smileyt, koska ne on musta typeriä.

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:38 

Croisette kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että joka ainoaan pieneenkin kirjastoon on tilattu Klassikot-lehti? Hei minä aion olla jatkossakin niin inhottava ja vaativa, että en osta sikaa säkissä vaan ihan oikeesti tutustun myytävään tuotteeseen ja vasta sen jälkeen teen ostopäätöksen! "kaupasssa ollaan ostamassa" Ja kaiken maailman vaatekaupat on kai sitten iha eri asia? Olekssää nyt ihan tosissasi vai onko sulla jotain osakkeita tai muita intressejä näihin lehtiin?

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:54 
Käyttäjän avatar

Ja minä aion jatkossakin vittuilla lehtihyllyn edessä lehtiä lukeville, että menkää kirjastoon lukemaan köyhät ;) Lehden selaaminen on ok, mutta kun oikeesti jotkut LUKEVAT sen lehden siinä lehtihyllyn edessä :o Itse miellän tuon olevan jo likellä varastamista, sori

Viimeksi muokannut Croisette päivämäärä 28.10.2011 23:01, muokattu yhteensä 1 kerran

Poissa

ViestiLähetetty: 28.10.2011 22:59 

Croisette kirjoitti:
Ja minä aion jatkossakin vittuilla lehtihyllyn edessä lehtiä lukeville, että menkää kirjastoon lukemaan köyhät ;)

Ja minä en jatkossakaan välitä! Tehkää kokonaisuutena kiinnostavia lehtiä nii niitä vois ostaakin! Köyhä saatan olla jonkun ja jopa omasta mielestä, mutta se taas johtuu sopimuksista! Lehdet muovikelmuun, niin säästytään tältä ja joudutaan ostamaan sika säkissä! Voi vee! Onko tosiaan turhanpäiväiset lehdet se juttu, joka saa keskustelun aikaan, vaikka tässä maassa on tärkeät asiat yleensäkin päin peetä? Ja kuka tässä maassa varastaa? Ettei vaan olis vallassa olevat...? Hei avaa nyt jo silmäsi

Poissa

ViestiLähetetty: 29.10.2011 00:11 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
kanttori kirjoitti:
Niin, en ole kyseiseen lehteen enkä myyntiin millään tavoin kytköksissä, mutta otettakoon tämä nyt vaikka sellaisena teaserina, elikäs mahdollista mielenkiintoa herättävänä täkynä...

Ja teaseriksi se juttukin valitettavasti jäi :oops:
Olen tilaaja, mutta melko laiha oli tuo artikkeli. Silti en katkaise tilausta, koska monimerkkikiinnostuneena löysin muuta tarpeeksi.

Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 16 viestiä ]