Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 3/5 [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 23.10.2011 21:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Igor kirjoitti:
Kiloja lähtee myös ikkunoiden ja keskuslukon moottoreista, takalasin pyyhkimestä ja käsijarrusta. Ja kaikki ylimääräiset kiinnikkeethän saa korista poistaa, eli esim. takapenkin kiinnityskorvakkeet... muutenhan koria ei saa leikellä, mutta ainakin jotkut bemaritiimit tuntuu "joustaneen" tuossa kohtaa, kun ovat tuoneet pakoputken ulostulon helman läpi takapyörän etupuolelle.


Aivan, kyllähän tosta Saarasta aika hoikka saadaan!Tänään käytiin ostamassa NÄMÄ!!
Ovat OMP:n lasikuituiset penkit, malliltaan RS. Hintaan parille kertyi 300e. Ovat siis vähän käytetyt, mutta pirun siistit! Seuraavaksi vöitä kattelemaan. ;)



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 23.10.2011 22:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
Jopeti kirjoitti:
Aivan, kyllähän tosta Saarasta aika hoikka saadaan!
Onkos tarkoitus purkaa ylimääräiset johdotkin pois? Kuparihan ei ihan kevyttä ole, joten niistäkin voi kohtalaisen helposti saada kilon kasaan.



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 24.10.2011 00:01 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
Onkos OMPeissa vaadittavat FIA-leimat riittävän tuoreella päivämäärällä?

Ootko punninnut noita vakiovanteita? C5:n alupellit olis varmaan varteenotettava vaihtoehto.

BTW, jos kiinnostaa, niin mulla olis ylimääräsenä muutaman kuukauden käytetty (=takuuta jäljellä) Optima Yellowtop D100S -akku. Painonsäästöä vähintään 5kg normiakkuun verrattuna...




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 24.10.2011 00:37 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
laakeri kirjoitti:
Jopeti kirjoitti:
Aivan, kyllähän tosta Saarasta aika hoikka saadaan!
Onkos tarkoitus purkaa ylimääräiset johdotkin pois? Kuparihan ei ihan kevyttä ole, joten niistäkin voi kohtalaisen helposti saada kilon kasaan.


Ei ainakaan ensialkuun ole suunnitelmissa, kenties sitten joskus tulevaisuudessa. 8-)

Igor kirjoitti:
Onkos OMPeissa vaadittavat FIA-leimat riittävän tuoreella päivämäärällä?
Ootko punninnut noita vakiovanteita? C5:n alupellit olis varmaan varteenotettava vaihtoehto.
BTW, jos kiinnostaa, niin mulla olis ylimääräsenä muutaman kuukauden käytetty (=takuuta jäljellä) Optima Yellowtop D100S -akku. Painonsäästöä vähintään 5kg normiakkuun verrattuna...


Eikös endurancessa leima ole voimassa 5+5 vuotta? Jos näin on, niin homma kunnossa pitkäksi aikaa. Vakiovanteet vaikuttivat ainakin tuon alla olevan renkaan kanssa (Nankang ns-2 195/55R15) tuntui ainakin melko möhkäleeltä. Alupeltejä mulla yks kierros on ylimääräisenä ja ne luultavasti tulevat ainakin ratapäivillä alla olemaan, kun ei tule jarruja niin hirveästi lämmitettyä.

Akusta laitoin sulle YV:tä!



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 26.10.2011 21:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Itse itselleni vastataten, Endurancen säännöt eivät vieläkään ota kantaa istuimien osalta muuhun, kun että pitää olla kilpailukäyttöön tarkoitettu kuppi-istuin. Kovasti on endurance-foorumillakin asiasta vuosien mittaan keskusteltu. Onneksi tuo AKK:n myöntämä 5 vuoden lisäaika turvavarusteille kansallisiin kilpailuihin varmistaa, että vaikka endurancen sääntöjä täsmennettäisiin, näillä jakkaroilla kyllä kelpaa ajella vielä pitkään.

Nyt on Xsarasta (vihdoin) vetokoukku irti. Myös hankintaosastolla tuli edistystä kun eräältä Saloon tiimiltä ostettiin kierros käytettyjä Hankook RS-2 Z212 renkaita. Nyt kun jostain vielä löytyis jotkut compon tai oz:n kanttarinaarmutetut 15x7'' vanteet halvalla. 8-)



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 29.10.2011 18:55 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Tänään purettu moottorin edestä flektien päältä muovihärpäke, kuskin penkki, kaikki loput lattiaverhoilut, airbagien kiihtyvyysanturit, lohkolämppärin pistoke, sisähaara ja kaikki muut piuhat. Kevennystä tänään saatiin 14,0kg. Samalla aloitettiin Liite J:n mukaisten penkkien kiinnityspalkkien suunnittelu. Pitää tarvikkeet haalia ensi viikon aikana, josko sitten pääsisi hitsaamaan..

Tila alkaa vaan varastosta loppua, jos jollain on noille VTS:n vakiojakkaroille tarve, niin nyt saa 50e yhteishintaan molemmat etupenkit Järvenpäästä tulla hakemaan. Hantin penkki on tosi hyvä, kuskinpenkki vakiopaikasta (oikean puolen reisituki) nirhautunut. Vaikka osia yhdistelemällä tosi hyvä matkajakkara?



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 31.10.2011 12:22 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Kun irroitettiin takalasin pyyhkimen moottori, tuli autosta poistettujen osien kokonaismassaksi n. 152kg. Vieläkään ei konehuoneeseen ole koskettu. Jos internettiin on luottamista, tuo VTS:n kori painaa varusteineen ja nesteineen (ilman kuljettajaa) 1190kg. Nyt pitäisi vaa'an siis näyttää alle 1040kg. Vaikka konehuoneen puoleltakin tulee ABS-kilkkeet ja mahdollisesti ilmastointi lähtemään, kyllä tuo painonjakauma vähän huolestuttaa. Vakiojakauma näytti olevan 60-40 luokkaa, kunhan ei siitä ihan kauheasti karkaisi, niin hyvä tulee.

Onko jollain patonkilaisella kokemusta Xsarasta säädettivillä iskarin yläpäillä. Noita camber-säätöisiä yläpäitä kyllä löysin brittiläisiltä valmistajilta parikin eri versiota, mutta hinnat oli siellä 300+£ paikkeilla. Saisikohan tuohon istutettua jotkut yleismalliset, vai kenties teetätettyä jossain?



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 31.10.2011 14:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3537
Paikkakunta: Espoo
Teet siihen vielä lasikuituiset lokarit ja konepellin niin lähtee painoa pois oikeasta päästä :)
Ikkunoiden tilalle pleksiä?
Jäähdytin takapaksiin ja megailmanottoaukot kylkiin :mrgreen:
Laturi mäkeen ja pelkän akun voimalla kisa läpi?



Volvo V70 D4 -15 A
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun)
Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00
Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 31.10.2011 14:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Putkimies22 kirjoitti:
Laturi mäkeen ja pelkän akun voimalla kisa läpi?


Ahveniston kilpailussa tuossa loppukesästä yksi Saloon porukka kokeili juuri tätä, laturi hajosi ja piti käydä tankkauksen ja kuskinvaihdon lisäksi vaihtamassa akku vähän väliä. :lol:



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 31.10.2011 16:42 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1557
Paikkakunta: Tampere
Punnitsin etulokasuojan: 3,3 kg, siitä ei kovin suurta säästöä vaivalle saa, konepellistä jo enemmän.



Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 31.10.2011 17:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
Peltiosia ei saa sääntöjen puitteissa korvata muulla materiaalilla, eikä myöskään laseja...




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 31.10.2011 18:20 

Viestit: 329
Paikkakunta: Kotka
paljonkos tossa luokassa on minimipaino?



Ds5 sport chic 2,0 hdi -14,peugeot 5008 hdi -12, 306 gti -00, 505 gri -88
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 31.10.2011 18:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
KKA kirjoitti:
paljonkos tossa luokassa on minimipaino?


AKK:n sääntökirjasta:

Autojen on täytettävä kuutiotilavuuden mukaan seuraavat vähimmäispainot kilpailukunnossa ilman ohjaajaa ja hänen varusteitaan:
Alle 1300 cm³ 760 kg
Enintään 1400 cm³ 810 kg
1600 cm³ 860 kg
1800 cm³ 910 kg
2000 cm³ 960 kg
2300 cm³ 1020 kg
2500 cm³ 1050 kg
2700 cm³ 1070 kg
3000 cm³ 1100 kg


Kyllähän tossa vielä työtä riittää jos minimipainoon tähtää. Varsinkin kun ottaa huomioon, että 'lisäpainoa' tulee kaarista, penkeistä, vöistä ja sammuttimesta sellanen ~50kg.



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 09.11.2011 21:34 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Perjantaina jatkuu projekti penkkien kiinnitys'palkkien' mittailulla ja hitsailulla. Vähän on vielä auki, että saadaanko tutulta MIG vehkeet lainaksi vai pitääkö omalla puikkohärvelillä räkiä. Tuli myös hommattua konepellille ja takaluukulle lisäkiinnityssokat, jotka säännöt määräävät. Näistä ja muusta progresista kuvia viikonloppuna.

Onko foorumilaisilla tietoa tuosta Xsaran keskiöstä. Onko jossain vahemmassa citikassa tai pösössä vastaava kiinnitys? Löytyy noita ralliratin keskiöitä paljon sitikoihin, mutta Xsaraan melko vähän.



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 10.11.2011 13:34 

Viestit: 1229
Paikkakunta: Jokioinen
Jopeti kirjoitti:
Vähän on vielä auki, että saadaanko tutulta MIG vehkeet lainaksi vai pitääkö omalla puikkohärvelillä räkiä.


Tämä lause on kyllä aika pelottava! Kannattaa noi turvavehkeet kuitenkin vedellä kiinni hyvin... Vaikka vaan heppaamalla ensin kiinni ja sitten kun muitakin kohtia vetelee kiinni niin laittaa kunnolla.

Ja ne sääntöjen mukaiset penkkien kiinnitysmitat on vähimmäismittoja, kannattaa suosiolla tehdä tukevampia. Vaikka radalla ei tulekaan niin rajuja voltteja mitä tuolla soralla mutta silti. Kaikkien turvavarusteiden toiminta kun on aika heikkoa jos penkki on irti, eli vyöt on löysässä, eli hanssikaan ei pelaa niinkuin pitäisi. Ei meinaan ole mitenkään harvinaista että sivukiinnitysraudat taipuu, ja jos vielä kiinnityspisteetkin antaa löysiä...



Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 10.11.2011 13:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Jankos kirjoitti:
Jopeti kirjoitti:
Vähän on vielä auki, että saadaanko tutulta MIG vehkeet lainaksi vai pitääkö omalla puikkohärvelillä räkiä.


Tämä lause on kyllä aika pelottava! Kannattaa noi turvavehkeet kuitenkin vedellä kiinni hyvin... Vaikka vaan heppaamalla ensin kiinni ja sitten kun muitakin kohtia vetelee kiinni niin laittaa kunnolla.

Ja ne sääntöjen mukaiset penkkien kiinnitysmitat on vähimmäismittoja, kannattaa suosiolla tehdä tukevampia. Vaikka radalla ei tulekaan niin rajuja voltteja mitä tuolla soralla mutta silti. Kaikkien turvavarusteiden toiminta kun on aika heikkoa jos penkki on irti, eli vyöt on löysässä, eli hanssikaan ei pelaa niinkuin pitäisi. Ei meinaan ole mitenkään harvinaista että sivukiinnitysraudat taipuu, ja jos vielä kiinnityspisteetkin antaa löysiä...


Hyvä huomio ja kommentti. Tuli kirjoitettua vähän huonosti, lähinnä tarkoitin sitä hitsauksen mielekkyyttä mig vs puikko. Yksi projektin 'perusarvoista' meillä on ollut kokoajan se, että turvallinen tuosta tulee tehdä. Surullisia tarinoita tullut luettua kavereista joilla kyllä kaaret kestivät kolareissa, mutta penkki irronnut kiinnikkeistään.

Tänään kävi faija hakemassa moposportilta OMP:n liukukiskot tohon kuskin puolelle. Hantin puolella penkki tulee suoraan kiinni palkkeihin, siinä ei säätövaraa tarvita.



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 12.11.2011 23:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Nyt on sitten noin vuorokauden työnteon jälkeen kuskin penkki kiinni. Alla on OMP:n kiskot, joissa on säätövaraa noin 20cm. Kuvia tuennoista ja penkistä paikallaan täällä. Palkeista tuli melko jykevät, ovat 40x40x4mm neliöteräsprofiilia. Vahvikelatat puolestaan ovat sääntökirjan vaatimaa 3mm teräslevyä. Hantin penkin kiinnitys saattaa sujua hiukan nopeammin kun ei tartte kiskoja sotkea mukaan, ja työvaiheet ovat tutut. Kyllä se on aivan helvetin hyvä istua..



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 10.12.2011 16:04 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Taas on päästy vähän etiäpäin projektin kanssa. Purimme kojelaudan irti, jotta pääsee vähän tota mahdotonta johtohärdelliä setvimään. Kaikki audio, sisävalo, airbag, penkinlämmitin ja takalasin pyyhkimeen liittyvät sähköt pystyy karsimaan pois. Alkaa vaikuttaa siltä, että saamme tallipaikan järjestettyä talvikuukausiksi. Se olisi helkkarin hyvä, voisi pakoputkiston, jarrut ja alustan koittaa rämpiä uusiksi kokoon. Kaarien osalta ollaan putkenhankinta vaiheessa. Itse kehikon rakenne on myös suunniteltu. Täällä kuva tuosta epätoivoisen näköisestä työmaasta!



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 14.12.2011 00:39 
Käyttäjän avatar

Viestit: 5854
Paikkakunta: Tuusula
"kyllä tuo painonjakauma vähän huolestuttaa. Vakiojakauma näytti olevan 60-40 luokkaa, kunhan ei siitä ihan kauheasti karkaisi, niin hyvä tulee."

Siirrä akku taakse, se auttaa kummasti jakaumaan.



Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 14.12.2011 08:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
Cikatti kirjoitti:
"kyllä tuo painonjakauma vähän huolestuttaa. Vakiojakauma näytti olevan 60-40 luokkaa, kunhan ei siitä ihan kauheasti karkaisi, niin hyvä tulee."

Siirrä akku taakse, se auttaa kummasti jakaumaan.

Sääntöjen mukaan akun on sijaittava alkuperäisessä tilassaan. Voihan sen toki siirtää konehuoneessa mahdollisimman taakse, ja käyttää jotain kevyttä kisa-akkua (se Optima on muuten edelleen kaupan ;)).




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 14.12.2011 09:03 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1599
Paikkakunta: Tampere
Jopeti kirjoitti:
Myös hankintaosastolla tuli edistystä kun eräältä Saloon tiimiltä ostettiin kierros käytettyjä Hankook RS-2 Z212 renkaita.

Rengas saattaa muuten muuttua kaudelle 2013, koska uusien saatavuus on ollut epävarmaa jo jonkun aikaa.




- Xsara Break Exclusive 2001
(ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 03.01.2012 02:12 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Edellisen postauksen johdinpainajainen saatiin aika mukavasti kuriin. Kojelaudan sisuksiin ei koskettu, mutta hytistä sen sijaan poistettiin kaikki ei tarpeellinen. Kojelaudasta taakse lähtee enää takavaloille ja bensavehkeille piuhat. Yhteensä piuhaa ja liittimiä purettiin ikea-säkillinen, massaltaan 2-3kg. Johtimien yhteispituus riittäisi vähintään kerran kuuhun ja takaisin.

Kuvagalleriasta löytyy myös kuva uudesta vannesetistä joka tuli huuto.netistä hommattua. Ei ollenkaan paha setti, 16'' avarat ja kevyehköt vanteet 205/45/16 Misukan Pilot Exalto 2:lla, hintaa huimat 70e. ET noissa on 16. Jos joku tunnistaa vanteiden merkin/mallin kuvasta niin hihkaskaa. Ei löytynyt ite kiekosta mitään faktaa. Nyt on 15'' alupellit, 15'' vakioalut ja nämä 16 tuumaset. Vielä kun löytäisi jostain ne vähän hilseilleet 15'' Compot jostain halvalla. ;) Tätä klikkaamalla galleriaan siistittyjä johtoja ja vanteita kurkkaamaan!



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 08.01.2012 00:35 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Igor kirjoitti:
Rengas saattaa muuten muuttua kaudelle 2013, koska uusien saatavuus on ollut epävarmaa jo jonkun aikaa.


Juu näyttää olevan koko 2012 Saloon aika auki tällä hetkellä. Tää oli yks syy siihen, että ei nyt kiirehditä ton auto kanssa, vaan ensi kesä reenaillaan ratapäivillä ja mahdollisuuksien mukaan momon: jässäreissä. Saa nähä miten cupin ja menestyspainojen yms kanssa käy. 2013 on sitten toivonmukaan kuviot selvät Saloonissa ja Saarakin siinä iskussa, että kehtaa lähtee "tosissaan" rataa kiertämään.

Nyt loppiaisviikonloppuna pääsimme aloittamaan remonttihommat tallissa nosturin kanssa! Edistystä tuli ainakin: uudet tulpat, uudet öljyt ja suodatin, sisälokasuojien poisto, käsijarrun (kaikkine osineen) poisto, syylarin pesu ja konepellin rei'itys tulevaa sokkakiinnitystä varten. Lisäksi tuli nyt alapuolelta kaikki pultinkannat ja muut voideltua, tulevia remontteja helpottamaan. Pakoputkiston osalta päädyttiin siihen, ettei ruveta kattia leikkelemään irti, vaan porataan vaan jollain pitkällä ja isolla SDS terällä sietä pahimmat sisuskalut helvettiin ja puhalletaan XU10-föönillä palaset pois. Molemmat vaimentimet tuossa onneksi ovat hyvinkin läpivirtaavia.



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 20.01.2012 23:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 110
Paikkakunta: Tampere
Kertokaahan viisaammat, mitä kaikkea uudistusta tuli PH2 VTS Xsaraan? Sähköjärjestelmä muuttui ilmeisesti, tapahtuiko moottorille mitään? Lähinnä mietityttää, että jos tuollaisesta uudemmasta löytyisi tähän toinen moottori, tarvitsenko siitä myös moottorinohjauksen vai pelaako vanhalla? Entä toimiiko vanha moottori uuden ohjauksella?



www.facebook.com/VTSracingteam
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Xsara VTS '99 radalle
ViestiLähetetty: 21.01.2012 18:10 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2821

Profiili ICQ
Ainakin jos on tuo XU10J4RS niin se on sama motti oli sitten ph1 tai ph2. Imusarja on eri numerolla ja ph 1 on NFP osa jo, joku viisaampi osannee kertoa eroista onko se materiaalissa vai muussa.

Noin mutuna heittäisin, että kyllä saat uudemmankin toimimaan vanhoilla sähköillä. jos ei muuten niin vanhoilla antureilla jos niissä on eroja.... Siihen miten väyläsähköisen ecu on ohjelmoitu en ota kantaa kun tietoa ei ole :)


Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 3/5 [ 124 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: