Mikähän on vialla kun C5 2,0 hdi aut -04 dkz koneen diagnoosissa lukee: camshaft crankshaf syncronication excessive frequenary or sensor feed in.....jotenkin noin se luki.
Poistin eilen vikailmoituksen, koska se on vuoden päivät ollut ajotietokoneen näytössä antipollution faultina, eikä auton toiminnassa ole ollut mitään vikaa ja kun katsastus oli edessä.
Katsastukseen menomatkalla ilmo tuli uudelleen näyttöön, mutta kerkesin sen poistaa juuri ennen kuin C5 pääsi inssin käsittelyyn.
Leima tuli, eikä vikailmo ilmestynyt katsastuksen jälkeen ajetun n. 50km lenkin aikana. Saa nähdä milloin ilmestyy vai tuleeko ollenkaan.
Kertooko tuo syncrovika jotain jakohihnan kunnosta, hihnalla on ajettu n. 100 000km, eli remmin vaihto ei vielä ole käsillä, vai onko jokin anturi häiriintynyt, vai onko oikeasti esim jako pielessä?
