Ne muutamat tyypilliset kohteet on olleet tiedossa, ja yleisestihän XM:llä kehtaa ajella, kun ei siihen tule mitään ruostekuplia (eläköön sinkitys

).
Tämä 90-mallinen saksantuonti on säilynyt varsin hyvänä myös alustaltaan, ja ei siitä ole montaa vuotta kun katsastuksessa kysyttiin, että "onko tällä koskaan ajettu talvella ?" No, silloin oli kolme suomen talvea takana
Mutta nyt tuli tuolla alla ryömittyä, ja löytyihän sieltä outo paikka, jossa siis joutuu hitsaamaan
Takakelkan takapään kiinnityksen etupuolelta, on kotelo alkanut "avautua", eli kelkan reunan alta alkaa nähdä koteloon.
Onko muissa yksilöissä tavattu vastaavaa, ja mistähän tämä johtuu ? Ruostepaikan lähellä on kotelossa reilu O-aukko, jonka luulisi hoitavan kotelon tuuletusta