Tällä hetkellä mulla ei ole sitikoita kuin pienoismalleina, mutta jonkinlainen chevroneilla varustettu kesä-/harrastekulkine tarttee kyl jossain vaiheessa hommata, tod.näk. jostain 2CV/Ami/GS(A) -akselilta...
Mutta nyt on siis ainoana kulkineena tuommoinen musta villikissa. Mittarissa 71000 mailia, myyty aikoinaan uutena -01 Michiganissa (ilmeisesti siellä on talvella kylmä, kun on persgrillit), siirtynyt -05 suomalaisomistukseen Texasiin, ja tullut muuttoautona Suomeen -07. Täällä omistaja vaihtui -10, kun auton osti Posiolaisen keramiikkapajan hallituksen puheejohtaja. Hän ajeli autolla reilun vuoden aikana vähän toista tuhatta mailia, ja ehti ostaa siihen ensimmäiset talvirenkaat, sekä asennuttaa Defan akkulaturilla höystetyn lohkolämppärin sisäpistokkeen kera, kunnes totesi takatilat liian pieniksi edustuskäyttöön, ja vaihtoi sen saman korimallin LWB-versioon...
Jenkkierikoisuutena tässä on kromiset ikkunalistat (euro-XJR:ssä ne on mattamustat), äärivalot (euromalleissa heijastimet) ja kromatut XJR:n orkkisvanteet. Kone on vakio 4-litrainen remmiahdettu V8, ja tehtaan speksit sanoo 370hv/525NM... 0-100km/h 5.6s ja varttimaili pitäs mennä reilusti alle 14s, mutkaradalla kuitenkin todennäköisesti V6 Activaa hitaampi

No, en mä tätä ratakäyttöön hommannutkaan

Tankillisella pääsee suurinpiirtein yhtä pitkälle kuin Activallakin, joten kulutus ei ole ongelma




