|
Kirjoittaja |
Viesti |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 13.12.2011 23:25 |
|
Hiano, mutta äkkiä ajatellen tuntuu vähän jäykältä pannulapuksi  Tai mistä minä tiedän, kun en käytä.
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 13.12.2011 23:34 |
|
laakeri kirjoitti: Xantian ajoon. Onneksi varaosamyyjä antoi vinkin, että "painelaakeri on saattanut kalvaa sitä vanhaa liukuholkkia" ja suositteli ostamaan uuden. Ei huono idea näköjään. Eipä ollut tämmöistä tullut ennen vastaan: Liitteet: Liitetiedostoa kytkytin_1.jpg ei ole enää saatavilla Ja mittarissa noin 230000 km. Tähän remonttiin liittyen pitikin vielä mainita, että tulipahan tehtyä remonttia melkein metsässä: Liitteet:
remonttia_metsässä.jpg [ 97.07 KiB | Katsottu 15809 kertaa ]
Ostakeehan kuusia. 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 00:03 |
|
laakeri kirjoitti: Ostakeehan kuusia.  Ajattelin, ettei meille tule tänä vuonna kuusta, mutta jos sittenkin ottaisin kotiin kuljetettuna, kuljetus kai sisältyy hintaan?
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 00:08 |
|
Lemon kirjoitti: Ajattelin, ettei meille tule tänä vuonna kuusta, mutta jos sittenkin ottaisin kotiin kuljetettuna, kuljetus kai sisältyy hintaan? Toki, kun hinnasta sovitaan sen mukaan. Halvemmalla hinnalla saa esimerkiksi Saimaanharjusta noutamalla silloin, kun ovat siellä esillä.
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 07:27 |
|
Irrotin Xsarasta vauhtipyörän -> romulavalle Tänään kytkinpoljin irti -> romulavalle 
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
|
|
|
|
 |
zX-files
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 08:15 |
|
Lemon kirjoitti: laakeri kirjoitti: Ostakeehan kuusia.  Ajattelin, ettei meille tule tänä vuonna kuusta, mutta jos sittenkin ottaisin kotiin kuljetettuna, kuljetus kai sisältyy hintaan? Ja me saadaan tukkualennus jos mäkin otan. 20 euroa ilman kuittia 
Wanha neukkumopo & Japanialainen mopo² & Porsche & 230CE
|
|
|
|
 |
Oldis
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 10:07 |
|
Lappeenrannasta, minäkin kuusen hommaan, neliveto belaruksella kurvataan metsään ja Jonserdillä kuusi nurin, Citikaan kärry perään ja kuusi käryyn, sillai se tulee imatralle.
Ei enää C5 farkkua. Minulla 02 mallinen 206 pösö. Vaimolla 207 Peugeot Sport vm 06
|
|
|
|
 |
Pasis
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 11:05 |
|
Oldis kirjoitti: Lappeenrannasta, minäkin kuusen hommaan, neliveto belaruksella kurvataan metsään ja Jonserdillä kuusi nurin, Citikaan kärry perään ja kuusi käryyn, sillai se tulee imatralle. Kannattaako tuollaisen normaalin joulunäreen takia edes käynnistää moottorisahaa ?
|
|
|
|
 |
txk
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 11:45 |
|
Jos latvakuusen haluaa, niin täytyyhän silloin pylläyttää vähän isompi puu nurin.
|
|
|
|
 |
sahtivaari
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 19:59 |
|
Lemon kirjoitti: Hiano, mutta äkkiä ajatellen tuntuu vähän jäykältä pannulapuksi  Tai mistä minä tiedän, kun en käytä. Minkäslainen rautakoura Sulla on, jos ihan ilman pannulappua valurautapannua nostelet tms? Tänään sain olla lapsenvahtina koko päivän ja lopulta nukahdettiin vierekkäin käsi kädessä. Saatte olla ihan vapaasti vihreitä kateudesta. 
|
|
|
|
 |
laakeri
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 20:34 |
|
sahtivaari kirjoitti: Minkäslainen rautakoura Sulla on, jos ihan ilman pannulappua valurautapannua nostelet tms? Ehkä on kunnollinen kahva siinä valurautapannussa vaan? Ei miun ole tarvinnut patalappua valurautapannun nosteluun sentään käyttää. Uunipeltejä yms tulee nosteltua patakintaalla. 
VW Passat B7
|
|
|
|
 |
sahtivaari
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 22:22 |
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 14.12.2011 23:31 |
|
No täytyyhän pannun ja pöydän väliin laittaa jotain ettei paikat pala! Oli kahva kui hyvä tahansa 
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
Sitikkapuoskari
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 15.12.2011 00:16 |
|
XM sai uudet jarrupalat eteen ja taakse sekä uudet pesurinsuuttimet. Valotkin tuli suuntaansa.
|
|
|
|
 |
Kami
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 15.12.2011 11:23 |
|
Joulukortit postitettu! 
Ai mää vai... 1. Citroen Xsara 1.6 -05, 2. Cactus -14, 3. Chrysler GV 3.3 -04 (remontissa), 4.Citroen Xsara 1.6 -00 (remontissa), 5. XM V6 -92, 6.Saxo 1.4i -01, 7. BX 1.9 GT -85 (Proj) 8. 2 x 2CV6 ( proj) 9. Opel Kadett 1.2 -72 (Proj)
|
|
|
|
 |
Hessu
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 15.12.2011 22:37 |
|
Posti toi eilen kolme viimeisintä Citikka-lehteä alkaneen jäsenyyden kunniaksi. Hyvin tehty lehti jota on ilo lukea, toivottavasti saan joskus aikaiseksi tuottaa itsekin sisältöä siihen. Talven selkää taittaessa ajatukset ovat enimmäkseen vääränmerkkisissä käyttiksissä ja omassa pihapiirissä lepäävässä puoliharrasteautossa. DS on kaltereiden takana kiven sisässä joten sen tykö ei pääse ennen huhtikuuta...
Have more than you show, speak less than you know.
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 15.12.2011 22:46 |
|
Väärensin avaimen tallin munalukkoon. Suutarilla ei ollut aihioita niin niin piti hitsata ja hioa avain itse. Ota yhteyttä jos tarviit avaimen naapurin oveen 
Honda Valkyrie F6C, Plymouth Fury Custom Suburban ja Pontiac Firebird Trans Am.
|
|
|
|
 |
Lemon
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 15.12.2011 23:13 |
|
Pidit sittenkin XM:n itse...?
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 16.12.2011 01:35 |
|
Ai mää vai?! XM:n? Pitäisin kyllä mutta se on myyty jahka saan sen leimalle. Leimaa varten pitää lainata talvirenkaat Hankalaa... Kyllä mä kohta olen citikaton. Saatanallinen risti tuo on tuo merkki kannettavaksi, siis kärkimerkki Ajatella, luovun yli 20 vuoden jälkeen. Tiedän jo että en joudu pakkopaitaan tai muuten vaan suljetulle osastolle. Edessä on parempaa josta en vielä edes itse tiedä.
|
|
|
|
 |
jasu
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 16.12.2011 02:02 |
|
Cikatti kirjoitti: Leimaa varten pitää lainata talvirenkaat Miksi..? Leimalle kyllä saa ajella kesäkiekoilla talvikelissä, ja vastaavasti vaikka heinäkuussa nastarenkailla, se ei este ole. Siellä etelässä ei lie tuota lunta sen vertaa ole ettäkö talvirenkaita vielä tarvitsisi... 
Dyane 4x4 IE, Sm 2.7, Dyane IE, C8 2.2 Series -LantikanPätkä
|
|
|
|
 |
Cikatti
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 16.12.2011 02:14 |
|
Keu keu! Joo Jasu, tiedän, mutta, olen luvannut sen jälkeen ajaa ostajan luo eli noin 140 km. Tarkalleen ottaen tuohon väliin tarvitaan kumit... ja ne ovat jo löytyneet josta kiitos Vinosilmälle!
|
|
|
|
 |
Teme
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 16.12.2011 09:43 |
|
Tuli Xsaran Automatisointi -projekti taas askeleen lähemmäs ajokuntoa. Vetarit vielä paikalleen, öljyt sisään ja koeajolle 
Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
|
|
|
|
 |
svc
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 16.12.2011 17:16 |
|
Nyt on firman jokaisessa Suomen toimipisteessä uudet lähiverkkokytkimet uusilla IP-osoitteilla ja standardikonfiguroinneilla. Yhteensä 65 kpl. Deadlineenkin on vielä kaksi viikkoa. \o/ 
"Pitäähän miehellä leluja olla..." C5 2.0 HDi -11, Seat León eHybrid -21
|
|
|
|
 |
Putkimies22
|
Viestin otsikko: Re: Mitä sain tänään aikaiseksi Lähetetty: 16.12.2011 23:55 |
|
Volvon nokka ilmassa. Tukivarsien vaihtoprojekti leimaa varten.
Volvo V70 D4 -15 A Citroen Xantia Berline 1,8-16V -95 Citroen Xantia Berline 1,8-16V -97 (purkuun) Citroen Xantia Berline 1,8-16V -00 Peugeot 406 Coupe V6 Aut -99
|
|
|
|
 |
|
|