Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 02.12.2011 21:56 

Viestit: 53
Paikkakunta: joensuu
Olen aatellut nuorentaa tuota kulkupeliä.Kiinnostaa C5 jaC4.Kaipailen kommentteja kokeneemmilta?
Kokeilin 2,2vektraa,mutta siinä on tuo nokka niin lähellä maata ,etten varmaan pääse keväällä mökille.
Xantialla olen tähän asti ajellut.mutta nyt rupes mieli tekemään herkkuja.
Että silleen.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 03.12.2011 01:19 

Viestit: 511
eipä tolla nelkullakaan taida mökilles sitten olla asiaa. femma tai crosser ;) ai nii crosser on mitsu :evil:


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 03.12.2011 22:17 

Viestit: 53
Paikkakunta: joensuu
CITROEN C5
2.0 HDI 136 EXCLUSIVE BERLINE 5D A
mites tämä??????


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 04.12.2011 00:30 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1203
Paikkakunta: Ilmajoki

Profiili WWW
sitromaksi kirjoitti:
CITROEN C5
2.0 HDI 136 EXCLUSIVE BERLINE 5D A
mites tämä??????

Tämä hyvä- osta pois.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 04.12.2011 13:00 

Viestit: 2525
Paikkakunta: Pieksämäki
Olishan tämäkin vaihtoehto Nettiauto ID 4431085,
Tapsa


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 04.12.2011 19:41 

Viestit: 424
Paikkakunta: Juuka/Pohjois-Karjala
Nooh,onhan nuita C5 ja C4 taloudessa ollut....ja kaikenlaisia muitakin....uskoisin että C5 sopisi paremmin xantun jatkeeksi,huomaat kuitenkin ensimmäisenä C4 mennessä että lyöt pääsi oven karmiin...ellet ole lyhkäne kaveri,ja joensuustakin löytyy muitaki huoltopaikkoja kuin hartikainen jos aiot päätyä psa konsernin tuotteisiin...auto-elmo vai mikäs se nykyään onkaan...

Hanki vaan C5 eläkä pienellä koneella(1.6hdi)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 02.01.2012 21:41 

Viestit: 53
Paikkakunta: joensuu
C5 tuli hankittua vm2005 2l 85000km .
Ja nyt vain kädet kyynärpäitä myöten ristiin ,niin paljon minua varoteltiin,mutta kun on tuo
uhmaikä ja olen tiellä nähnyt liikkuviakin yksilöitä??
On se jo reilun pari viikkoo toiminu ihan hyvästi!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 03.01.2012 10:55 

Viestit: 327
Minulla on hieman samantyyppinen tilanne ja kaluston päivittäminen on mielessä mutta voisitko hieman kuvailla C5 ja Xantian eroja talviliikenteessä? Xantia on mielestäni hyvä ajettava vaikeissakin olosuhteissa. Onko C5 samantyyppinen? Tietty muiltakin kuin ketjun aloittajalta otetaan kommentit vastaan.



[*]Xantia turboD vm 97 485 000km R.I.M[*]
Xantia hdi vm 2000 243 000 km
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 04.01.2012 19:11 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1590
Paikkakunta: Lappeenranta
xantiano kirjoitti:
...voisitko hieman kuvailla C5 ja Xantian eroja talviliikenteessä? Xantia on mielestäni hyvä ajettava vaikeissakin olosuhteissa. Onko C5 samantyyppinen? Tietty muiltakin kuin ketjun aloittajalta otetaan kommentit vastaan.

Uskaltaisin väittää, että on. Siis sellainen omalla tavallaan "tunnoton" kelille, varmaan akseliväli tekee sen. C4 puolestaan on ihan selvästi pienempi auto, C5 on huomattavasti rauhallisempi ajaa talvella. Myös ESP toimii vitosessa rauhallisemmin kuin nelkussa, ainakin jos vertaillaan saman ikäpolven kapineita, eli kakkoskoppaista vitosta ja ykköskoppaista nelosta. Tosin, varmaan tuokin mukailee auton omaa luontaista käyttäytymistä, eli jos yli- tai aliohjautuminen on rauhallista, tarvitaan vain rauhallisia korjausliikkeitä.

No, minä en ehkä ole taas oikea ihminen antamaan kritiikkiä, jos sitä kaivataan, kun minusta sekä Xantia että C5 ovat hyviä ja leppoisia pelejä ajaa. Ehkä meillä ei olisi molempia, jos en tykkäisi molemmista... :? Tiedän, että hyvin moni harrastaja on eri mieltä asiasta.



C6 3.0 HDi ('09), C5 2.0 HDi Break ('05), CX 20 Pallas ('83)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 15.01.2012 16:58 

Viestit: 53
Paikkakunta: joensuu
Nytpä sitten on ajeltu vitosella kuukauden verran. Enimmäkseen myönteisiä ja odotukset täyttäviä on kokemukset olleet,toistaiseksi?
Muutama pikkuseikka miinuspuolelle .Ulkona kun joudun auton pitämään,niin lasithan ne on aamulla jäässä ,lastallahan ne tietysti lähtee,
mutta sivuikkunoita ei oikein parane aukoa ,pari kertaa jouduin hallissa sulattelemaan kun lasi menee alas ja jää sinne.
Ilmeisesti tupakkalakko on eessä niin ei tarvii laseja aukoa(xantiassa ei ollu tätä vaivaa)
Sitten takajarru ojan puolelta tahtoo jäätyä,olisko kellään tiedossa lääkettä tähän vaivaan??
Ajolleen tää vitonen tuntuu melko samalta kuin xantia ,vakkari on tietysti iso plussa.
Ja on se xsanttu siellä saunan takana jos tarvii.
Että semmosta tähän mennessä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 VAIC4
ViestiLähetetty: 17.01.2012 16:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
sitromaksi kirjoitti:
mutta sivuikkunoita ei oikein parane aukoa ,pari kertaa jouduin hallissa sulattelemaan kun lasi menee alas ja jää sinne.
No eipä niitä ikkunoita onneksi tarvitse muulloin aukoakaan kuin parkkihalliin ajaessa, kun ottaa lipun automaatista (ja muutenkin huurtumisen estämiseksi siinä vaiheessa). Oikein muuta syytä ei ole kyllä auton ikkunoiden aukomiseen talvella vielä tullut keksittyä.
sitromaksi kirjoitti:
Sitten takajarru ojan puolelta tahtoo jäätyä,olisko kellään tiedossa lääkettä tähän vaivaan??
Etsippä haulla, löytyykö aiheesta. Muistelisin, että on aiemmin ollut keskustelu jarrukilven muotoon liittyen --> ohjaa kylmää ilmaa jarrulle. Tämä siis epävarma muistikuva, varmista aiemmista keskusteluista.



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 11 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: