Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Spedet ja muut huuliveikot
ViestiLähetetty: 05.01.2012 09:46 
Käyttäjän avatar

Profiili WWW
Sitikkapuoskari kirjoitti:
Nähtävästi patonki on paikka jossa ei kannata suutaan avata... no eipä mulla oo mitään annettavaakaan jos tämmöinen henki jatkuu.

Mitenniin ei kannata? Siis jos omaa mielipidettä ei varauksetta tueta, niin sitten "mä en enää leiki teidän kaa"?

Aikuiset ihmiset, löysätkää nyt sitä pipoa oikeasti, älkääkä ottako kaikkea niin vakavasti. Kyllä me kaikki tänne mukaan mahdumme.

Mulle Patonki on kuin Sätkätapahtuma, porukka jutustelee mukavia ja aika paljonkin asian vierestä. Joskus tämä hatuttaa, mutta ei siitä kannata sen suurempaa numeroa tehdä - käy vaan virtuaalisesti hakemassa sätkältä uuden olusen ja menee jonkun muun teltalle notkumaan :)

// Harrastekäyttöautoilla aikamatkaileva nörtti
# 2CV4(6) -70 & 2CV4(6) -75 & BX 19GT -85 & CX Prestige -87 & "nelejä väärämmerkkistä"
Poissa

ViestiLähetetty: 05.01.2012 11:16 

Profiili WWW
Teuski kirjoitti:

Eikös keskustelu usein ole sitä, että toinen on toista mieltä ja toinen toista? Ei kai muuten kannata keskustellakaan :mrgreen:

Tottahan toki, sitähän se keskustelu juuri on. Alkaa vaan olemaan aika "Wanha" tuo jatkuva valitus esimerkiksi editointiajan puutteesta. Ne mielipiteet tuli selväksi, asiaan ei ole tulossa muutosta, mutta silti "keskustelu" sen kun jatkuu. Selkeillä pelisäännöillä, kirjoitettuna jonnekin, homma voinee jatkua omalla painollaan. Eikä tarvitse enää käydä pitkiä keskusteluita siitä miksi jokin viesti poistettiin ja kuka poisti ja niin edelleen.

VW Touran 1.4TSI DSG Highline - Päivittäisenä käyttökulkimena
Ford Taunus 1.6 OHC -75 - Säilytyksessä "harrastepelinä"
Poissa

ViestiLähetetty: 05.01.2012 18:26 
Käyttäjän avatar

olen samaa mieltä mustan vanin ja nikon kanssa. aina voi ohittaa itelle sopimattomat tekstit ja hypätä mieleiseensä. ja kuten tuolla vihjailtiin , niin onhan tuolla noita muitakin patonkeja foorumeineen.

Poissa

ViestiLähetetty: 05.01.2012 22:45 
Käyttäjän avatar

No en kai ajaisi sitikalla jollen ainakin salaa tykkäisi vittuilusta. :lol:

BX 16 TGS, BX Premier, BX Gti, Xantia, 2x ZX, Xsara, 2x C5, C5II, 2x C4, 2x C3, Berlingo...
Poissa

ViestiLähetetty: 08.01.2012 13:04 

Sitikkapuoskari kirjoitti:
black_van kirjoitti:
Ne jotka ovat kypsiä patongin vapaaseen ilmapiiriin ja moderaation vähyyteen ja kaipaavat kuria ja järjestystä niin foorumi on oikeampi paikka. hittookos valitatte,aina voi ohittaa ne kommentit tai bannata sellainen käyttäjä joka ei miellytä

Nähtävästi patonki on paikka jossa ei kannata suutaan avata... no eipä mulla oo mitään annettavaakaan jos tämmöinen henki jatkuu.

Minä jaan puoskarin harmituksen puutteellisista otsikoista sillä huonon otsikoinnin vuoksi jää paljon tietoa loytämättä. Foorumi on tässä suhteessa huomattavasti selkeämpi.

[*]Xantia turboD vm 97 485 000km R.I.M[*]
Xantia hdi vm 2000 243 000 km
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 30 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2