Okei, viime talvena harjoiteltiin moottorin ja tekniikan kanssa puuhastelua. Tänä talvena on sitten vuorossa peltien kanssa harjoittelua.
Tuolla picasassa on pari kuvaa D-mallin kuskin puolen etulokarista jonka (pahaksi onnekseni) otin kotitalliin tarkempaa syyniä varten.
https://picasaweb.google.com/114787338102878350091/DropBox?authuser=0&authkey=Gv1sRgCKCBzaPD7bO11gE&feat=directlinkSe on muutoin ihan kelvollinen mutta omaa pahan näköiset kaaret ja etulamppujen alusen. Muilta osiltaan se menettelee vaikka takaosan vekki pitää hioa auki kun sen on joku aiempi peltiheikki palkannut päin metsikköä. Mitä sieltä löytyykään.
Neuvoja ja vinkkejä fiksusta toteutustavasta otetaan vastaan.
Nimittäin, kun katselin korjauspeltien hintoja mm. Franzoselta niin tuohon lokariin saa uppoamaan vajaat pari sataa euroa. Lisäksi erinäisiä pienempiä nyansseja joita voi taitella suorasta pellistä. Paitsi jos haluaa oikein hyvää. Sitten tuplataan panos (?).
Siihen päälle kasa tiivisteitä klipsejä ym. sälää että lokareista saisi sijoitukseen nähden parhaan näköiset. Niin ja maalaus.
Olisko kelleen jäänyt kuskin puolen lokariin ja/tai oviin sopivaa korjauspalaa? Vai kannattaisiko etsiä kokonaista ehjempää?
Tosin tästä aherruksesta jäisi käteen hyvää oppia ohutpeltihommista joka sinällään kiinnostaa.
Hitsikone on ja lämmin talli jossa harjoitella. Pitäis vaan haarukoida järkevä kulurakenne tähän projektiin. Ei olla museoon menossa mutta siistit pitäisi saada aikaan.
Muista pelleistä en vielä uskalla varmaan sanoa. Ovet pitäisi kaikki periaatteessa pintapellittää että saisi hyvät pienimmällä riskillä mutta nekin kustantaa jotain á 300€ kpl.. Ovia on kuitenkin 4 joista kuskin ovi tosi huono
