+ ikäisekseen hyvin edullinen hankintahinta, edes -93 Xantioita ei saa näin halvalla eikä oikein Beksejäkään.
*** minulta saa 300:lla BX:n. Tosin se on muutaman vuoden vanhempi.
+ yksinkertainen tekniikka
*** Sitikkamiehelle yksinkertaista on tekniikka
+ lähtee käyntiin vaikka veivillä
*** ei tarvitse veiviä, lähtee startista käymään
+ kokoluokassaan erittäin tilava
*** tilava
+ edulliset varaosat
*** erittäin edulliset varaosat, jos niitä nyt edes tarvii
+ hankintahinnaltaan edullinen rengaskoko (165x80 R13)
*** rengaskoko 165/70 R14
+ takaveto
*** etuveto
+ vetokoukku
*** vetokoukku
- katsastus pukkaa päälle vielä tässä kuussa
*** katsastus pukkaa päälle 29.07.2010
- jousitusmukavuus (paitsi pesee siinäkin totojan)
*** jousitusmukavuus taattua tasoa
- reiluhko kulutus
*** ei mene jalkahiellä
- vähän liian uusi, tässä on katalysaattori
*** ei ole liian uusi. Katalysaattori, mikä se on?
- sotkettu suurvaltatekniikkaan länsimaista hapatusta (GM: n yksipisteruisku)
*** ei ole sotkettu mitään hapatuksia
- kori ei todellakaan ole galvanoitu
*** kori on
- ajo-ominaisuudet eivät ole edes keskivertotasoa
*** ajo-ominaisuudet hyvinkin kohtalaista tasoa
- kytkin alkaa olla lopussa (mutta uusi kytkinpaketti maksaa vain 66€)
*** kytkin toimii
*** tällä voi ajaa myös talvella
Lata ei kelpaa vaihdossa.
