ripa64 kirjoitti:
Helpommalla pääsee ku ottaa navan irti ja menee sen kans prässin luo ja vaihtaa/vaihdattaa sen siellä..
Kaikista helpointa on viedä koko auto paljalle, taitaa ohjeaika olla jotain tunnin luokkaa tuossa laakerinvaihdossa.
Jos haluttaa askarrella itse niin suunnilleen näitä soveltamalla mieleisessä järjestyksessä:
1. Auto ylös
2. Pyörä pois
3. Jarruhilppeet pois
4. Raidetangonpää irti
5. Alapallo irti alatukivarresta
6. Iskunvaimennintolppa irti
7. Abs anturi irti
Napa-asetelman kanssa prässin luokse, mikäli ei löydy kotitallista.
Vaihda samalla myös alapallonivel, se ei tässä remontissa kustanna 15 euroa enempää, mutta erikseen vaihdettuna työllistää ihan saman verran kaikkine purkamisineen, mikäli ei irtoa suosiolla. Varsinkin kun todennäköisyys rikkoa pallon suojakumi on melko suuri irrotusvaiheessa
Kokoa uusilla osilla ja totea koeajolla, että laakerin lukkorengas meni väärään asentoon ja abs anturi ei saa signaalia

Nimimerkillä näin on joskus käynyt...