Cikatti kirjoitti:
Tuota, kyllä se niin on nykyään että jos starttilla on jo ajettu muutama sata tuhatta niin on turhaa tappaa aikaa aukomalla ja hinkkaamalla
No tuota, kyllä kannattaa tappaa aikaa, ellei kovin kovaa tuntihintaa omalle työlleen laske. Anoppilan Transitilla on jo melkoisesti rullailtu ja sattui siitä startti luovuttamaan justiinsa, kun oli meillä lainassa. Ei muuta kuin startti irti ja levälleen, hiilet irti ja kauppaan, uudet hiilet muutamalla eurolla, hiilet paikoilleen, startin kasaus ja asennus, kovaa ajoa ja huonoa huoltoa. 3½ vuotta on ajeltu sen jälkeen sillä ilman starttihuolia. Menihän siinä muutama tunti koko hommassa, kun varaosakauppaan on remppapaikalta jonkun verran matkaa ja startin kiinnityspultit ovat tuossa 2.5 TD:ssä melko veemäisessä paikassa.
Appiukon Massey-Ferguson 575-4:n startin elvytys kyllä jäi joskus tekemättä, vaikka oli se jo välillä levälläänkin. Solenoidi kun oli tullut tiensä päähän, enkä siihen hätään uutta saanut, niin appiukko kerkesi ostaa kokonaan uuden startin, ennen kuin kerkesin solenoidikauppaan...
hssumies kirjoitti:
ensimmäiset hiilet mitkä ostin eivät käyneet
Vanhat aina malliksi mukaan - ellei muista mittoja ja kovuutta ulkoa.
hssumies kirjoitti:
Eikä ole kolviakaan
Voiko ilman kolvia edes elää...
Jos seuraavalla kerralla menisi paremmin sitten...