Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle
ViestiLähetetty: 05.10.2013 16:54 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
http://www.nettiauto.com/tesla/s-model/5424393
Marraskuussa koeajettavissa Vantaalla, eikä hintakaan autoveroineen ym tunnu kohtuuttomalta, noin 125 000 €
Kertalatauksella 500 km ei paha ei.

P-S Kannattaa googletta tesla s jaa saa aika hyviä kuvia roppakaupalla, ihan tässä innostuu näillä polttoaineen hinnoilla :)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle
ViestiLähetetty: 05.10.2013 22:02 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
idefix kirjoitti:
Kertalatauksella 500 km ei paha ei.
Kieltämättä ihan hyvä tulos -35 °C talvikelissä. Vai oliko sittenkään? :roll:



VW Passat B7
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle
ViestiLähetetty: 06.10.2013 07:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 866
Paikkakunta: Janakkala
Oho, sähköautohan rupeaa olemaan ihan auton näköinen. :o Mutta miksi on pitänyt ruuvata telkkari tuohon keskikonsoliin..?



Ducato 3.0 ComfortMatic '08
Clio TCe 90 Dynamique '13
207 1.6 16V '07
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Br. '00
Xantia 2.0i16V Automatique Exclusive Bl. '00
Visa 1.4 GT '83
AX First 1.4 Diesel '93
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle
ViestiLähetetty: 06.10.2013 08:15 

Viestit: 1219
Paikkakunta: Ulvila
laakeri kirjoitti:
idefix kirjoitti:
Kertalatauksella 500 km ei paha ei.
Kieltämättä ihan hyvä tulos -35 °C talvikelissä. Vai oliko sittenkään? :roll:



Autoa on testattu Kanadan olosuhteissa useita vuosia jotka pahimmillaan kyllä menevät jopa Suomen talvista ohi. Tulos akuston osalta ollut moitteeton. Akkuhan latautuessaan synnyttää lämpöä, joten sitähän syntyy seinästä ladattaessa tai ajaessa. No broblem 8-)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Citikan korvike kaupunkiin ja tielle
ViestiLähetetty: 06.10.2013 22:29 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
idefix kirjoitti:
Autoa on testattu Kanadan olosuhteissa useita vuosia jotka pahimmillaan kyllä menevät jopa Suomen talvista ohi. Tulos akuston osalta ollut moitteeton. Akkuhan latautuessaan synnyttää lämpöä, joten sitähän syntyy seinästä ladattaessa tai ajaessa. No broblem 8-)
En epäile akuston toimivuutta yhtään, mutta ei se lämpö matkustamoon tyhjästä synny ja todennäköisesti eristystaso ei ole sentään niin hyvä, etteikö sitä matkustamoa pitäisi jatkuvasti lämmittää. Teslan omien sivujen laskurissahan voi valkata lämpötilan, mutta ei suostu pakkasen puolelle menemään.



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: