XM-Hannu kirjoitti:
Tuo puolikas sisäkehä lähtee navasta irti myös niin, että rälläkällä tekee viistosti uran laakeripintaan ja sitten taltalla ja vasaralla kopsauttaa sen poikki. Jos ei satu olemaan tuota erikoisulosvetäjää käsillä.

Juu peruutan tuon vinkin. Eihän toki kukaan vastuullinen autonkorjaaja vasaraa tai talttaa autoremontissa käyttäisikään.
Myöskin Moskvits:in venttiilien säätö on näin EU-aikana perinteisellä tavalla, sirppi väliin ja vasaralla päälle, ankarasti moitittavaa. Sirpistä voi saada haavan, ja vasaralla voi lyödä peukaloon. Nykypäivänä huolto on syytä teettää Venäjällä, jossa sentään vielä on kokeneita sirpin käyttäjiä. Jos kuitenkin päättää itse tuohon ryhtyä, vasaran sijasta voi toki käyttää naulapyssyä.
