Amppman kirjoitti:
Ittelläkin oli jossain XM:ssä tollainen ja se ilo siitä on että kylmällä ja talvikeleillä saa pitää takalasin lämmitystä kokoajan päällä jos ei halua että takalasi on huurussa, elikkäs onhan siitä se "ilo" että kabiinissa on hiukan lämpimämpi ja näkee myös sen toimiiko lämmitin takalasissa. Riittääkö perusteluksi

. Alkuperäinen syy tuohon on todennäköisestikkin juuri se ettei matkustamosta lämpö karkaa pihalle eikä takapenkkiläisten niskaan käy kylmä tuuli/vesi/räntä jne.
Surkeeta, "pitää takalasin lämmistys koko ajan päällä" noinko on jos on tuplalasi? Varmaan kun kabiinin lämpö ei sen takia ylety takalasiin asti
"Alkuperäinen syy tuohon on todennäköisestikkin juuri se ettei matkustamosta lämpö karkaa pihalle eikä takapenkkiläisten niskaan käy kylmä tuuli/vesi/räntä jne."
Absolute bullshit, vehje on Ranskassa suunniteltu, ei ne nyt tollasia mieti ja se ei ole edes totta todellisuudessa että takapenkillä niskaan vetää. Kyllä mä ymmärrän tuon hyödyn vain jos ajetaan takakansi auki, sitten se lasi on ihan ok.