Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Onko todella
ViestiLähetetty: 16.07.2009 14:54 

hssumies kirjoitti:
Onhan se niinkin, mutta kun on lähtenyt "korjauslinjalle", ja kaikkea ei ole mahdollista korjata itse, ja auton haluaisi pitää, niin kannattaako paalata autoa, jonka korjauksiin on jo muutaman satasen uhrannut, jos ei ole vara hankkia uudehkoa autoa, jota ei tarvitsisi niin paljon korjata, korjuuttaa, eikä muutamalla satasella taas saa kuin korjattavan auton, jos tämän nykyisen paalaisi. Eli periaatteessa lähtisi alusta. Ja jos auton kori näyttää olevan vielä tolkussaan, eikä sisätilatkaan ole vielä homeessa.

Hullultahan se tuntuu työntää euroja vanhan auton korjuuttamiseen tolkuttomasti, mutta ehkä se stoppi jossain vaiheessa tulee, tai ainakin korjattavat kohdat vähenee. Joskun kyllä ajattelin, että en ikinä vanhaa autoa hanki, mutta tulipahan vaan hankittua, taas. (työkaveri kysyi kerran, että onkos sulla autoa, sävyyn, se kyllä tarvittais näissä hommissa, nyt hänellä itsellä ei sitä ole, vaan vanikalla hinataan työvälinettä.)

Tämän vastauksen piti tulla blak_vanin kommenttiin auton paalaamisesta, mutta se livahti tänne.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.07.2009 15:35 

Jeth kirjoitti:
Korjaa ite :ugeek:

Voisin yrittää korjata ite, mutta kun en saa autoa kunnolla ylös, en kehtaa alkaa yrittämään parkkipaikalla, siis ei ole kunnon paikkaa korjata tuota vikaa, minkä takia korjaamolle vien. Ne mitkä voi konepellin nostamalla korjata, voin ainakin yrittää tehdä itse. Vaihdoin startin itse, ja siitä olen tyytyväinen.

Poissa

ViestiLähetetty: 16.07.2009 17:11 
hssumies kirjoitti:
...kun on lähtenyt "korjauslinjalle", ja kaikkea ei ole mahdollista korjata itse, ja auton haluaisi pitää, niin kannattaako paalata autoa, jonka korjauksiin on jo muutaman satasen uhrannut

Tästä juuri on kysymys... joka kerta autoa korjaamoon viedessä mietin, kannattaakoo enää korjata, mutta sitten tulee mieleen mitä kaikkea on tullut teetettyä ja maksettua ja kun molemmat punaiseni ovat ruosteettomia (toinen täysin, toinen lähes) niin korjaamollehan sitä taas mennään. Ja korjaamokäynnit tuntuvat vähenevän vuosi vuodelta, joten miks vaihtaisin. Ja samoin minäkin olen päätellyt, että nyt ainakin tiedän mitä niihin on tehty, jos vaihdan niin koko rumba tosiaan (saattaa) alkaa alusta.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 2/2 [ 28 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2