Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 valmiina talveen
ViestiLähetetty: 30.06.2014 15:35 

Viestit: 42
Kuskin puoleisista lämpöräppänöistä ei lakkaa kuuman ilman tulo vaikka pyynniksi laittaa minimin 16 astetta.
Repsikan puolelta liika lämpö poistuu. On hiukan liian lämmintä näin sateisenakin kesänä.
Mitähän pitäis tehdä? Paitsi ajella ikkuna avoinna


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
ViestiLähetetty: 30.06.2014 18:25 

Viestit: 259
Paikkakunta: Rauma
Auto on I vai II korinen?
Jos ykkönen poorit rikki = uusi moottori jossa pidemmät poorit.
Jos kakkonen = kojelauta pois ja lämmityslaite kokonaisuus pois, uudet läpät sinne, kootaan päinvastaisessa järjestyksessä.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
ViestiLähetetty: 30.06.2014 20:44 

Viestit: 42
Ykköskorinen on. 2002 -malli.
Mistähän kautta tuota poorinsa menettänyttä moottoria tulisi lähestyä?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
ViestiLähetetty: 30.06.2014 20:58 
Käyttäjän avatar

Viestit: 433
Paikkakunta: Eurajoki
Käytäppä hakua tuolla.

http://citroen-foorumi.com/index.php

Jus kysyt, nii n R...e kyllä hakeee sulle linkit ihan pyytämättä. :lol:



Se että minä olen väärässä ei tarkoita että sinä olisit oikeassa.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
ViestiLähetetty: 30.06.2014 21:07 

Viestit: 2699
Asiaa käsitelty kyllä Patongissakin useita kertoja.
Täällä yksi esimerkki.



Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
ViestiLähetetty: 01.07.2014 14:40 

Viestit: 42
No nythän alkaa selvitä. Kukahan saataisiin narrattua tuohon läppähommaan?
Ymmärsinköhän nyt oikein että kuskin puolenen säätömoottori on ratin puolella ja vänkärin puoleinen säätömoottori on hanskalokeron puolella?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
ViestiLähetetty: 02.07.2014 21:09 

Viestit: 367
Paikkakunta: Paimio
Mun C5 (2001-mallia) alkoi tuupata kuumaa kuskin puolelta täysillä tai sitten kerran kylmää täysillä ja olin jo ehtinyt henkisesti varautua säätömoottorin vaihtoon. Katsastusta varten kuitenkin luin vikakoodit, ja siellä oli YKSI vikakoodi auton muistissa. Se oli joku Engine Fan error tai jotakin sinne päin. Nollauksen jälkeen toiminut lämmönsäätö mainiosti jo kaksi kuukautta.



2001 Citroën C5 2.0i SX Break
2003 Citroen C5 2,0i SX Berline
1999 Peugeot Partner Van
1999 Peugeot 306 HDI
1998 Peugeot 605 ST V6 Aut
1994 Peugeot 405 1,6 GLi
1990 Citroen BX 16 GTI
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: