Kuskin puoleisista lämpöräppänöistä ei lakkaa kuuman ilman tulo vaikka pyynniksi laittaa minimin 16 astetta. Repsikan puolelta liika lämpö poistuu. On hiukan liian lämmintä näin sateisenakin kesänä. Mitähän pitäis tehdä? Paitsi ajella ikkuna avoinna
1-xantia
Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
Lähetetty: 30.06.2014 18:25
Viestit: 259 Paikkakunta: Rauma
Auto on I vai II korinen? Jos ykkönen poorit rikki = uusi moottori jossa pidemmät poorit. Jos kakkonen = kojelauta pois ja lämmityslaite kokonaisuus pois, uudet läpät sinne, kootaan päinvastaisessa järjestyksessä.
käpälä
Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
Lähetetty: 30.06.2014 20:44
Viestit: 42
Ykköskorinen on. 2002 -malli. Mistähän kautta tuota poorinsa menettänyttä moottoria tulisi lähestyä?
Tavallinen terve järki ei ole erityisen tavallista.
käpälä
Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
Lähetetty: 01.07.2014 14:40
Viestit: 42
No nythän alkaa selvitä. Kukahan saataisiin narrattua tuohon läppähommaan? Ymmärsinköhän nyt oikein että kuskin puolenen säätömoottori on ratin puolella ja vänkärin puoleinen säätömoottori on hanskalokeron puolella?
SamiT
Viestin otsikko: Re: C5 valmiina talveen
Lähetetty: 02.07.2014 21:09
Viestit: 367 Paikkakunta: Paimio
Mun C5 (2001-mallia) alkoi tuupata kuumaa kuskin puolelta täysillä tai sitten kerran kylmää täysillä ja olin jo ehtinyt henkisesti varautua säätömoottorin vaihtoon. Katsastusta varten kuitenkin luin vikakoodit, ja siellä oli YKSI vikakoodi auton muistissa. Se oli joku Engine Fan error tai jotakin sinne päin. Nollauksen jälkeen toiminut lämmönsäätö mainiosti jo kaksi kuukautta.
2001 Citroën C5 2.0i SX Break 2003 Citroen C5 2,0i SX Berline 1999 Peugeot Partner Van 1999 Peugeot 306 HDI 1998 Peugeot 605 ST V6 Aut 1994 Peugeot 405 1,6 GLi 1990 Citroen BX 16 GTI
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.