En tiedä kenen on, mutta mikä on ollut lähtökunto kun on pitänyt saneerata?
Scrat
Les Excentriques
Viestin otsikko: Re: Kenen vanha?
Lähetetty: 23.01.2015 18:52
Liittymättä lainkaan kyseiseen Citikkaan tai mainittuun harrastaja-asijantuntijaan, olen joutunut useissa jonkun muun harrastamissa autoissa käymään yt-neuvotteluja edeltävistä sähkölaitteisiin ja korikorroosioon liittyvistä ratkaisuista ja saneeraamaan niitä. Usein merkittävä osa aiemmista, muttei kuitenkaan alkuperäisistä resursseista on joutunut vastentahtoisesti lähtemään kokonaisuuden tervehdyttämiseksi.
Kommenttini sisältävät henkilökohtaisiin kokemuksiini ja yleiseen elämänkatsomukseeni perustuvaa tietoa, josta johtuen virheiden mahdollisuus ei ole poissuljettu, joskin kokonaisuuden huomioiden vähäinen.
xs2jammu
Lähetetty: 23.01.2015 22:13
Mun vanha ja ostin sen aikoinaan Bergeströmin Karilta ja kävin sillä Ranskassa asti. Myin sen maaliskuussa 2010 Pattijoelle josta se näkyy kulkeutuneen etelään. Autossa ei silloin 2010 ollut muuta vikaa kuin kytkin alkoi olla jäykän oloinen ja ravisti välillä sekä että siinä ei ollut ilmastointia. Valehtematta ehkä paras autoni ikinä, perusvarma kaks-litrainen tekniikka ja ei ollut ylimääräisiä härpäkkeitä jotka hajois. Ai niin, kuskin ikkuna oli vähän rutiseva ja jäykkä. Aina sanotaan ettei XM pidä hintaansa, muistaakseni sain tästä sen 2200 euroa silloin kuin myin sen ja nyt pyynti vajaat 2000, ei paha. Samat aluvanteetkin näkyy vielä olevan eikä kilsoja ole näkyjään tullut kuin n. 20tkm lisää neljässä vuodessa.
Liitteet:
Eka Ranskan majoituspaikka.jpg [ 110.35 KiB | Katsottu 4378 kertaa ]
Wesa
Lähetetty: 23.01.2015 22:19
Katsoin ensin että kuka myy autoani? No 15 kilsan päässä tuosta on mulla samanvärinen samanlaisilla aluilla oleva -96 malli..
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia vestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.