Ei hullumpi idea se maadoituksien tarkkaaminen... Ei tosin tällä kertaa ei käyty niitä läpi kuin silmällä vilkaisten.
Oireet tai ominaisuudet edelleen samat eli lähtee hyvin kylmänä käyntiin mutta alkaa vähän römpöttämään eikä oikein huoli kaasua. Bensa haiskahtaa. Lämmetessään kone käy oikein hyvin. Antipöllöä se ei ole enää herjannut kertaakaan.
Ulkolämpötila oli noin 23C° eikä se ainakaan silloin lyönyt kertaakaan ilmapumppua päälle startin jälkeen. Eikös sen kuitenkin pitäisi lähteä vaikka 30 sekunniksi?
Pumppu toimii suoralla virralla akusta ja hyvin ruuttaa tulemaan. Ei ollu käyntiin tai kaasuun vastaavuuteen mitään vaikutusta vaikka antoi sille suoraan virtaa. Sulake 40A ehjä. Liittimeen tulee jatkuvaa haamujännitettä n. 12V varmaan releeltä vaikka virrat on pois.
Missä tuo rele on?
STFT lukemia ei nyt päästy tarkkaamaan siinä lämmityskäytön aikana... Kuumana LTFT ja STFT vaikuttaa ihan normaaleilta abaut +5 -5 haarukkaan koko ajan.
ABS/ESP herjoille tehtiin seuraavaa:
Putsattiin etupään anturit ja navan vastapinnat myös. Vasemmassa etuanturissa oli ikäänkuin kulumajälkiä eli hinkkaantunutko paskakerrostumaan. Vasen taka anturin pultti sanoi naks ja annettiin takapään olla.
Etupyörissä oli (ilmeisesti) jarrupalojen anturipiuhat kokonaan poikki. Antureita ei ole olemassakaan, mutra fixasin silti nuo piuhat koska niissä oli maapiuhat etujarrusatuloihin. Ei mitään tietoa että oliko joutavaa työtä juotella niitä, mutta ompahan nyt laitettu..
ABS:t toimii. Herjat katosi.
Sen saa herjaamaan esptä abssää sun muuta, kun ajaa ESP pois kytkettynä ja jarruttelee hiekalla losseja pohjaan. Tosin tämä poistuu aina kun virrat käyttää pois. Kun ESPn antaa olla päällä, se ei heitä herjaa mistään kun jarruttelee.
Eli toistaiseksi jarruherjatkin saatu talttumaan. Nyt odotetaan sadekelejä
