https://onedrive.live.com/redir?resid=E ... lder%2cjpgNoh nih.
Jarruja tuli peukaloitua. kässärin vaijerit uusittu. Entiset olivart parisenttiä lyhyemmät kuin uudet.
Siitäpä johtuen ei ollut säätövaraa ja ottivat kiinni ensimmäisessä pykälässä.
Paineensäätöventtiili totteli WD 40 käsittelyä ja lievällä kampeamisella ryhtyi liikkumaan nöyrästi.Nämä toimenpiteet riittivät katsurillekin ja ei ole niissä enää vikaa.
Mutta mutta..
Jostain syystä käyttöjarrusta oli oikealla takana kadonnut puolet tehosta.
Oikealla ei tehty muuta kuin iroitettiin vaijeri pää ja laitettiin uusi tilalle.
Mitähän olen voinut tehdä väärin että se noin käyttäytyy.
Olisko voinut joku liipotin luiskahtaa väärään koloon kun ei kenkiä irroitettu vaan kammettiin kenkä sen verran että vaijerin mahtui irroittamaan ja uuden asentamaan.
Kengät olivat ihan hyvän näköiset. Ei rasvaa eikä nestevuotoa.Pinnat hyvän näköiset ja riittävän paksut.
Männät liikuivat käsin koettelemalla herkästi.
Oisko jollain ollut tuontyyppistä oiretta ja siihen toimivaa ratkaisua.
Käyttöjarru oli aivan hyvä pari päivää sitten ja vaiva ilmeni nyt tämän jarruvaijeri operaation jälkeen.
En usko ilmavaivaan kun ei ole ollut mikään paikka avattuna mistä olisi voinut ilmaa itseensä ottaa
Ehkäpä pitää lelut iroitta ja yrittää ymmärtää mikä meni pieleen.
Voisko olla että tuo vasen puoli olis muuttunut liian ärhäkäksi.?
Iloista joulun odotusta Patonkilaisille tv mörrimöykky