Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 7/11 [ 265 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 17.10.2015 14:05 
Käyttäjän avatar

Viestit: 624
Paikkakunta: espoo
Joo puretech + automaatti olisi ykkösvaihtoehto toki. Mitenkähän HDi92+ETG6 paketti toimii cactuksessa? Niitä ainakin on tarjolla eniten esittelyautoina. Täytynee käydä kokeilemassa jos tämä kiinnostus tästä pahenee.
Kiitos koeajotarjouksesta, tampereen suunnassa harvemmin tulee liikuttua mutta eihän sitä koskaan tiedä :)



GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 17.10.2015 19:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Minusta se on tosi kulmikas. ETG sopii paremmin bensakoneen kaveriksi. Start Stop teki myös ihan omiaan sen diesel-ETG -yhdistelmän kanssa.
Onhan siellä ihan uusi Hdi kone ja oikea automaattikin tarjolla nyt. Jos dieseliä haluaa, niin ehdottomasti se.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 24.10.2015 00:00 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
40 000km täynnä. Kaikki toimii moitteetta. Kulutus tuolle matkalle 5.6l/100km
Näihin metreihin meni aikaa 11 kuukautta, eli cactus ON hyvä pitkän matkan auto.

Tänään käväisin CitiXillä Mikkelissä ja päivitettiin radion ohjelmisto.
Ero on merkittävä isompien mediakasojen käsittelyssä. Myös peruutuskamera herää tosi nopeasti nyt.
Ipod ei enää jumita järjestelmää, jos tulee virhetilanne niin uusi softa boottaa ipodin ja toistossa on 10sek tauko.
Merkittävä parannus. Kartat toimivat nopeammin ja muutenkin koko näyttö reagoi paremmin.

Palvelu oli taas kerran erinomaista. Kiitos.

Ostin Osramin Night Breakerit ja uudet pyyhkijänsulat. Molemmat oli hyvä idea.

Oventiiviste huutelee vieläkin, mutta tilanne on vähän sama kuin yrittäisi taikoa kania hatusta kun tehtaalla ei ole edes varaosanumeroa hattuun.
Odotellaan. Kyllä se korjaantuu takuuaikana.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 28.10.2015 20:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 624
Paikkakunta: espoo
Huikko kirjoitti:
Nyt on viimasuojat noudettu. Laadukkaan oloiset ovat. Napsin kuvia viimeistään kun laitan autoon kiinni. Cactuksen hankkineet muistakaa vaatia viimasuojat autoonne. Ne oli vajaan 400 erikseen hankittuna listahinnoin.


Kiitos Huikko tästä muistutuksesta. Vehon mukaan cactukseen ei ole viimasuojaa olemassakaan. Laitoin kuvan joka löytyy tästä ketjusta, ja kas, tuleekin sitten jälkitoimituksena Ranskasta. Sen sijaan lämpöpaketti 1400w asentuu mukisematta.



GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 08.11.2015 00:16 

Viestit: 5
citrique kirjoitti:
Huikko kirjoitti:
38000km täynnä... Cactus on hyvä auto.

Tämä on hyvä kuulla :) Cactuksia on tullut katseltua viime aikoina. Onkos kellään puretech koneesta tiedossa olevia käyttäjäkokemuksia?

Muutaman päivän kokemuksella puretechissä tuntuisi paukkua riittävän ja kolmepyttyisen soundi on upea!


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 12.11.2015 16:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
42 ja risat mittarissa. Parkkitutkat lakkasivat toimimasta. Oikean etukulman tutka pimeänä ja huutaa koko ajan. Ilmeisesti näiden laatu on samaa tasoa kuin aina ennenkin. Kehitys on tapahtunut softassa joka hiljentää koko parkkitutkasysteemin kerrottuaan ensin "service - parking assistant fault."

Lasketaan, että tämä oli ensimmäinen oikea vika.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 20.11.2015 20:56 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
44000 rikki. Ensilumi tuli aika kerralla. Tiellä reilut urat ja liikenne vetää selvää alinopeutta. Cactus kulkee kuin juna.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 28.11.2015 00:44 
Käyttäjän avatar

Viestit: 624
Paikkakunta: espoo
Täällä viimasuojat viimeinkin paikallaan, samalla asennettiin lämpöpaketti.


Liitteet:
image.jpeg
image.jpeg [ 50.56 KiB | Katsottu 21216 kertaa ]

GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 03.12.2015 10:46 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Nyt on ajettu tasan vuosi Cactuksella. Mittarissa on 44769km. Hyvä on.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.01.2016 02:32 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
50 000km huolto tehty CitiXillä. Kiitos taas hyvästä palvelusta.

Vikoja tähän mennessä:
- Yksi parkkitutkan anturi vaihdettu takuuseen
- Koko takalasi vaihdettu takuuseen
- Ovien ylätiiviste vaihdettu takuuseen (kampanja)

Kaksi huoltoa tehty, niihin mennyt yhteensä alle 600 euroa.
Yhden tuulilasinpyyhkijäparin olen ostanut.
Kulutus 50tkm matkalle on 5.7l/100km.

Ajelu on halpaa ja mukavaa. Auto on myös erittäin lämmin kovillakin pakkasilla ja lämpenee nopeasti.
Tätä voisi pitää pidempäänkin...



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.01.2016 15:45 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1114
Oma osuutensa lämpenemiseen ja lämpimänä pysymiseen on varmaankin myös teettämälläsi lisä-äänieristyksellä ??



C4 e-HDi 115 Premium ETG6 -15, Dyane -68 (ikurojekti), Mitsu Outlander PHEV 2016
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.01.2016 16:38 
Käyttäjän avatar

Viestit: 624
Paikkakunta: espoo
Huikko kirjoitti:
Vikoja tähän mennessä:
...
- Koko takalasi vaihdettu takuuseen
...

Mikä olikaan syy tähän?

Täälläkin on hyvät kokemukset, nyt -30c keleissäkään ei pienintäkään ongelmaa, lämmintä riittää nopeasti. :) Isoin harmin aihe on nyt talven pimeydessä tuo puuttuva sisävalo takaosasta. Järjetön säästökohde kyllä.



GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.01.2016 20:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
sitikkaporo kirjoitti:
Oma osuutensa lämpenemiseen ja lämpimänä pysymiseen on varmaankin myös teettämälläsi lisä-äänieristyksellä ??


Epäilen. Eristystä ei ollut ekana talvena vielä ja yhtä lämmin se oli. Toki on sillä varmaan mittattavissa oleva vaikutus.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.01.2016 20:51 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
citrique kirjoitti:
Huikko kirjoitti:
Vikoja tähän mennessä:
...
- Koko takalasi vaihdettu takuuseen
...

Mikä olikaan syy tähän?

Täälläkin on hyvät kokemukset, nyt -30c keleissäkään ei pienintäkään ongelmaa, lämmintä riittää nopeasti. :) Isoin harmin aihe on nyt talven pimeydessä tuo puuttuva sisävalo takaosasta. Järjetön säästökohde kyllä.


Takalasin lämmittimen yksi lanka ei lämmennyt. Mainitsin asiasta huollossa ja vaihtoivat koko lasin.
Sen sisävalon saa sinne edullisesti. Ota yhteyttä CitiXiin.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 01.02.2016 23:01 

Viestit: 725
Tänään käytiin koeajamassa vastaava piikkikasvi kuin Huikollakin. Todella positiivinen kokemus!

Osasin jo ennalta varautua penkin ja ratin kehnoihin säätöihin mutta se mitä eniten siihen kaipasin - eli penkin kallistusta, saan sen tehtyä itsekin sopivilla spacereilla jotka tulee penkin kiinnityskiskojen ja lattian väliin. Näin olen menestyksekkäästi tehnyt jo parissa muussakin autossani.
Ensimmäistä kertaa myös koeajoin robottivaihteiston. Sen toiminta on ihan ok ennakkoajatuksista huolimatta ja pystyisin hyvinkin tottumaan siihen.

Voimaa virtsatieinfektiossa (VTI:ssa) oli ihan riittämin kaikenlaiseen ajoon. Todella yllättävää oli miten hyvä matka-auto tuo cactus onkaan poislukien penkki. Lisäksi auton kokonaislaadun tunne oli positiivisesti todella suuresti yllättävä asia.
Kokeilimme myös park-asistancea joka toimi juuri kuten pitikin. Sen tarpeellisuudesta en osaa sanoa.

Pyysimme tarjousta puretechistä manuaalina brigt shine -varustuksella. Hauska kun myyjäkään ei tajunnut, vaan siinä naisen kanssa ihmetellessämme esitettä huomasimme bright shine plus -varustelun olevan vain 200€ kalliimpi plussattomaan, joka tuo 3100€ varusteet jos ne ruksisi bright shine -tason päälle. Tuo plus -varustelutaso on juuri tullut ja se on ilmeisen epäselvä vielä myyjillekin?

Nyt jos koskaan cactuksessa on sellainen paketti tarjolla ettei todennäköisesti kenelläkään muulla ole tarjota läheskään samaa varustelistaa reiluun 25te hintaan.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 02.02.2016 20:17 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Joo hyvä on ajaa pitkää matkaa huonollakin kelillä. 54000km täyttyi tänään.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 06.02.2016 00:54 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
55200km lasissa. Kaikki toimii, kelillä kuin kelillä. Kulutus on asettunut 5.6/100km.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 09.02.2016 19:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Kuva

14kk ja reilu 55000km se kesti. Nyt on hillot sekaisin ja herkullisia tuoksuja ilmoilla.
Ainakin jäähdytinneste ja moottoriöljy tuoksuu ihanan keväisesti räntäsateen säestämänä.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 09.02.2016 20:24 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2189
Paikkakunta: Laukaa
:cry: :o :roll:
Huikon raporttia mielenkiinnolla olen seurannut :)



Citroen Bx 19 Millesime -92 aut., Bx 19 TZI farm -92.
Vw K70L -72 museorek., mopedi Crescent Topper -67 museorek., Yamaha 80 Ygs-1 -71 museorek.
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 09.02.2016 20:33 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Joo tää lasketaan ensimmäiseksi kunnon viaksi.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 09.02.2016 22:25 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Kuva



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.02.2016 03:47 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3199
Paikkakunta: Tampere
Kun tutkin vähän asiaa, niin veikkaus on, että kone on ylikuumentunut/ylikuumentumassa viallisen tuulettimenohjauksen takia. Kone menee vikatilaan ja käy eri äänellä tuolloin? Liian kuuma kone kai haiskahtaa helposti öljyltä ja glykolilta.

Veikkaan, että saan auton huomenna takaisin.



DS 9 E-Tense 4x4 360 Rivoli+ 2022, ZX Br -97 C5 Ber -17 C5 Ber -04 Xa V6 -98 C5 V6 -01 ZX Vlc -93 ZX -94 C5 Brk -02 C5 HDi -10 ZX -95 Cact -14 Xs VTS -00 ZX SP3 94 AX 10E -89 Xa Bk -96 BX -90 C5 -08 Xsa HDi -03 ZX Br -97
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.02.2016 18:50 
Käyttäjän avatar

Viestit: 362
Paikkakunta: Eindhoven
Ongelma on selvästi se että kirjoitaisit tämän lause:
Huikko kirjoitti:
55200km lasissa. Kaikki toimii, kelillä kuin kelillä. Kulutus on asettunut 5.6/100km.

Sellaista ei koskaan kannattaa kirjoittaa, tai sanoa ääneen. Se rikkoo auton heti.



1978 Citroën GS Club
Poissa
   
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.02.2016 20:48 
Käyttäjän avatar

Viestit: 1687
Paikkakunta: Helsinki
Naapurin uusi pösö kutsuttiin huoltoon jonkun jäähdyttimeen liittyvän releen vuoksi.
Oliskohan samaa ongelmaa tiedossa?



-05 Citroen C5 2.0i 16V Break Aut
-89 C25 Matkailuvehje
-82 MB 500SEC
-92 MB SL500
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 Magna

Entiset
-98 Citroen Xantia 2.0i 16V Break Aut
-93 Citroën Xantia 2.0i VSX Aut
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: Erään lippalakin tarina, kun setä kaktukseen istui
ViestiLähetetty: 10.02.2016 20:57 
Käyttäjän avatar

Viestit: 624
Paikkakunta: espoo
Takaisinkutsu NPK, jäähdyttimen flektin releen vaihto. Voisiko tosiaan olla niin huono tuuri että johtuisi tuosta :roll:
Liitteet:
image.jpeg
image.jpeg [ 38.88 KiB | Katsottu 18338 kertaa ]



GS break 1015 Convertisseur 1972 Jaune Primevere
CX25TRI break serie1 1985 Bleu Romantique
C6 3.0HDi exclusive 2010 Gris Thorium
MB C43 AMG Touring 2017

Volvo Amazon P220 Herrgårdsvagn 1969
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 7/11 [ 265 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: