firejau kirjoitti:
En tiedä mistä toi 180 astetta tuli tonne, mutta siis ratti on hitusen vinossa.
Olis pitänyt ehkä uskoa tätä neuvoa. Käytin päiväni purkaessa koko höskän ja mielestäni sain suoraan. Kasauksen jälkeen ratti samassa asennossa... huomenna sitten kalibroimaan sitä anturia, olkoon ratti ihan miten huvittaa.
Oliko raidetangon päät irti ohjausvaihteesta? Onko aurauskulma sama, kuin ennen? Se vinous tulee helposti sieltäkin. Muistaakseni C5:ssä ei ohjausakselia voi kiinnittääkään ohjausvaihteeseen kuin yhteen asentoon.
Yleisesti ottaen ratin pyörittelyssä ohjausakseli irrotettuna kannattaa olla hyvin varovainen airbagillisissa autoissa.
Airbagin spiraalin "kiristymisvara" ei riitä, jos ratti on kierroksen väärässä asennossa spiraalin kiristymissuuntaan.