jasu kirjoitti:
Sille säätimelle on imusarjan alla "kivassa paikassa" säätö, jonne pääsee imusarjassa olevasta kolosta käsiksi pitkällä ruuvarilla. Manuaalissa 814-1 on hyvät ohjeet Lontoon kielellä tuon säätämiselle, siis muutenkin kuin sen käyttötangon kannalta...
Villi arvaus, eri osanumero viittaisi kaasariversion osaan? Tarkista osaluettelosta...
Ja sitten se vuotopaikka. Kun liitos oli auki, niin kasasitko vanhoilla O-renkailla vai laitoitko uudet? Vai jäikö hius tms väliin? Renkaat on alkujaan kokoa 4x2mm mutta semmoisia ei enää mistään saa, vaan onneksi 4,2x1,9mm renkaat on vallan yleisiä ja niitä pitäisi löytyä joka hydrauliikka/pneumatiikkaliikkeestä hyllytavarana...

Nyt kun joku muu sen sanoi niin osaluettelossa selvästi näkee että kaasariversion osaa tyrkytin...
Turhaa työtä tuli tehtyä, jälleen.
Kun vaihdoin sen vaihteiston putkiston tuossa talvella, vaihdoin ne o-renkaat kyllä parempiin, joskaan en uusiin...
Mutta sepä on kuitenkin helppo homma siinä mielessä että olen poistanut vararenkaan ja ilmanohjurin, että pääsen siihen nopeasti käsiksi kunhan katson töistä josko siellä olisi sopivan kokoisia renkaita. Se kuitenkin kesti ihan hyvin alkukesän joten lienee jäänyt jotain väliin tai sitten liitoksen pinta ei ollut tasainen. Pitää vaan olla sen aikaa peruuttelematta

Kiitos Jasu jälleen. Joskus pitää jonkun muun sanoa ilmiselvät asiat ennen kuin uskoo ja lakkaa hakkaamasta päätään seinään.
Tuleva tiistai on vapaapäivä joten tietää mitä tulee tehtyä. Eli samat kuin tänään mutta käänteisesti.
