Kyllä samanaikaisesti tai peräkanaa ilmenevillä vioilla usein joku looginen yhteys on, eli kannattaa varmaan muistella, mitä on edellisen rempan aikana tehnyt, josko tosiaan on joku johto esim. irronnut.
Mulla aikanaan meni esim. ketju niin, että kun 128 Fiat seisoi aika pitkään ajamatta jarrupääsylinteriä uudelleen kumittaessa, ei se sitten startannut. Syypää oli bensapumppu, josta oli mennyt kalvo - mahdollisesti kuivuuttaan? Uuden pumpun saatuaan jonkun ajan päästä Fiiu sitten alkoi käymään vajain pytyin ja lopulta sammui kokonaan ja sen syynä taas oli löysälle jäänyt jakajan kansi, joka oli tullut irrotettua, kun hain sen käyntiinlähtemättömyyden syytä. Kaikki liittyi siis kaikkeen.
Volvot V70/V50 exät: Xantia, Xsara, Xsara Picasso, C4, C5
|