Xantippa kirjoitti:
Webaston oman kaukosäädön saa simppelisti haaroituskappaleella kellon rinnalle. GSM-kaukosäätö pitää tehdä kolvaamalla ohjaus kellon liekkinapin rinnalle, mutta on huomattavasti halvempi.
Mulle laitettiin juuri C5 X7 Venturin tilalle vaihdetun Evon seuraksi kaukosäädin (T91), ja ei disabloitu automaattikäynnistystä (kelloa ei ollut eikä tule). Kaukosäätimellä webasto käy oletuksena sen 30min, joten jos lähden kylmällä säällä kauppareissulle, pysyy webasto käynnissä parkkipaikalla, eikä tule turhia käynnistyksiä lämmittimelle. Riittää mulle noin ihan hyvin, en näe tarpeelliseksi disabloida automaattitoimintoa kokonaan.
Eli siis kaikki toimita mennöö väylää pitkin ja puukottaminen mahdotonta?? (paitsi tuo liekkinapin kolvaus..)
Saako tuon ajon aikaisen testerillä pois?
Eli helpoin on nakkaa tuo toimiva venturi ja autossa oleva uusi evo olan yli ja ostaa sinne Z tai C tahi vastaava...

V ja EVO kytkentä kuvista katsomalla näyttää olevan ristiriitaa kytkennöissä..
musta menee V 7. eli can- EVO 3. auxliary heating reguest
keltaine menee V 2. webasto data bus interface EVO 2. W.bus interface
vihreä menee V 1. main switch EVO 1. eli tyhjään..??
ruskea menee V.5 metering pump Evo. 6 metering pump