Dsharrastelija kirjoitti:
Editointiaika ehti mennä umpeen, joten lataan tähän perään:
Janne L kirjoitti:
Ja kun sanotaan että oikeudella ei ole hintaa niin laitan mielelläni sakolle pienen hintalapun muutaman viranomaistahon avustuksella niin että sen perintä ei toisin sanoen ole kannattavaa.
Teetkö saman jos saat Suomessa kameratolpasta pikavoiton?
Pointtini on se, että työllistät tällä toiminnallasi myös Suomen viranomaisia ja ketkä heidän palkkansa maksavat? Me, sinä, minä, naapurin ukko ja akka veroina.
Aika vittumaista käytöstä tuhlata meidän maksamia verorahoja tuollaisella ajattelutavalla.
Tietenkin. Miksi en tekisi, minulla on siihen laillistettu oikeus puolustaa itseäni. Länsimaisen oikeusvaltion ensimmäisiä prinsiippejä. Jos asiaa ei uskalla kyseenalaistaa, ei siihen ikinä tule muutosta.
Toki on totta että jos kaikki tai edes murto-osa Suomen autoilulampaista tekisivätkin samoin, muuttuisi järjestelmä välittömästi pelkkää tekovälineen omistajaa periväksi järjestelmäksi kuten mm Latviassa, onhan Suomessa sentäs jotain oikeutta vielä asian osalta jäljellä.
Huomautan jos se teitä moralisteja yhtään kiinnostaa - minua ei teidän syyttävät mielipiteet pätkääkään, kaikki sakkoni on kertynyt vuosittaisen ~30tkm suoritteen ajossa muutamien kmh yksiköiden ylityksestä, ei piittaamattomuuttani turvallisuutta kohtaan, ne ajat on menneet jo 20 vuotta sitten.
Moottorilehti 5/18
https://i.imgur.com/2VR2qFg.jpgPitää varmaan kaivaa ne popkornit esiin.